کار جهادی مسئولان خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: 4197315
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
استاندار چهارمحال‌وبختیاری:

کار جهادی مسئولان خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر اهمیت و ضرورت جهاد تبیین و بازگویی خدمات انقلاب، گفت: راه مقابله با تلاش دشمن برای کند کردن شتاب انقلاب اسلامی، کار جهادی است که خوشبختانه این رویکرد همواره در دولت‌ها جاری و ساری بوده و این دولت نیز گام‌های مهمی برداشته و کارهای مهمی را انجام داده است.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری امروز، ۱۲ بهمن‌ماه در مراسم ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن و آغاز جشن‌های دهه فجر در مصلی شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام به‌ویژه شهدای انقلاب، اظهار کرد: انقلاب سال ۵۷ معجزه قرن بود زیرا مردم مستضعف با دست خالی در برابر استکبار تا دندان مسلح وقت که مورد حمایت ابرقدرت‌های جهانی بود، به پیروزی رسیدند و این انقلاب مردمی مصداق آیه شریفه از قرآن کریم «كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ» بود.

وی با ذکر اینکه انقلاب اسلامی باعث عصبانیت طاغوت و حامیان آن شد، ادامه داد: شیاطین عالم برای مقابله با این انقلاب برنامه‌ریزی و برای شیوه‌های این مواجهه اولویت‌بندی کردند زیرا آنها دیدند که مردم انقلاب را با دست خالی و با پرچمداری مرجع و ولی‌فقیه خود به پیروزی رساندند و لذا برای آنکه این روحیه به الگویی برای دنیا تبدیل نشود و منافع شیطانی آنها را به خطر نیندازد، به مقابله برخاستند.

اولویت‌های مواجهه دشمن با انقلاب اسلامی 

حیدری برخی اولویت‌های مواجهه دشمن با انقلاب اسلامی را برشمرد و بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم دشمن کارشکنی و نفوذ در مسیر انقلاب اسلامی با هدف کند کردن شتاب انقلاب است. اولویت دوم، ناکارآمد جلوه دادن با توسل به تکنیک‌های رسانه‌ای و عملیات روانی است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برنامه مبتکرانه اخیر رهبر معظم انقلاب برای مقابله با توطئه دشمن مبنی بر ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی، توضیح داد: ایشان این هفته وقت گذاشتند و از نمایشگاهی از نوآوری و دستاوردهای نخبگان، مبتکران، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین بازدید داشتند. این رفتار و منش رهبری یک درس برای همه ماست که باید دقت کنیم چه موضوعاتی را در اولویت قرار می‌دهند تا همان راه را ادامه دهیم.

حیدری تأکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب دیده‌بان هوشیار انقلاب اسلامی هستند و حرکات مذبوحانه دشمن را رصد کرده و زیر نظر دارند و مسیر را به ما نشان می‌دهند. باید به تأسی از ایشان، دستاوردها و خدمات انقلاب را به‌ویژه برای نسل جوان ترسیم کنیم.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به احصای دست کم ۱۰۰ دستاورد انقلاب، بیان کرد: برخی از این دستاوردها باعث شده تا در زمره کشورهای برتر جهان باشیم و از جمله در حوزه دفاعی، ساخت کشتی‌های اقیانوس‌پیما، طراحی و ساخت موشک‌های ماهواره‌بر، تولید رادیوداروها، پیشگامی در مهندسی ژنتیک، اجرای پیوند سلول‌های بنیادی و ... حرف برای گفتن داریم اما دشمن می‌خواهد بگوید که نظام هیچ دستاوردی نداشته است. 

حیدری ارتقای توانمندی‌های دفاعی را از دیگر دستاوردهای انقلاب عنوان و بیان کرد: بر این اساس، دشمن جرأت نمی‌کند حتی فکر تعدی به ذهنش خطور کند، توسعه جبهه مقاومت به‌عنوان یک ایده موفق برای دفاع از ملت‌ها به برکت همین توانمندی دفاعی اتفاق افتاده است و امروز متخصصان ما می‌توانند موشک‌های بالستیک، ناوشکن، بالگرد شکاری، زیردریایی و ... تولید کنند.  

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت

 و بازگویی خدمات انقلاب، تصریح کرد: راه مقابله با تلاش دشمن برای کند کردن شتاب انقلاب اسلامی، کار جهادی است که خوشبختانه این رویکرد همواره در دولت‌ها جاری و ساری بوده و این دولت نیز گام‌های مهمی برداشته و کارهای مهمی را انجام داده است.

اهم دستاوردهای دولت در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال‌وبختیاری برخی دستاوردهای مهم دولت در سطح استان را یادآور شد و بیان کرد: این استان در مدار پیشرفت قرار دارد و در طی این مدت، رییس‌جمهور ۲ بار به استان سفر کرد که بی‌سابقه است و میدانی بودن و عملیاتی بودن رویکرد دولت به‌ویژه در مناطق محروم را نشان می‌دهد.

حیدری بیان کرد: در حوزه تأمین آب پایدار گام‌های مهمی برداشته شده و در حوزه توسعه صنعت به‌ویژه صنایع تبدیلی نیز کارهای خوبی انجام شده و رو به جلو است. در حوزه جاده نیز جا دارد وضعیت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب به‌صورت مقایسه‌ای بررسی شود و به سمع و نظر مردم برسد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تأکید کرد: پیشرفت‌های حوزه ارتباطات، آب‌رسانی، گازرسانی، بیمه، کشاورزی، توسعه سامانه‌های نوین، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، دانشگاه‌ها، ساخت مسکن، توجه به روستاها، پرداخت تسهیلات و ... از خدمات مهمی هستند که به‌عنوان تابلوی افتخارات انقلاب باید به مردم نمایش داده شوند.

حیدری با بیان اینکه همه مدیران باید کمر همت را ببندند و کمک کنند تا دشمن نتواند شتاب حرکت انقلاب را کُند کند، افزود: به همین دلیل است که رییس‌جمهور در تمامی استان‌ها حضور یافته و پروژه‌های قابل توجهی را به سرانجام رساند و اعتبارات قابل توجهی در دور اول و دوم سفرها تزریق شد که اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب در دوران بلوغ و پختگی قرار گرفته است، بیان کرد: تمام افتخاراتی که نصیب کشور شده است مرهون تفکر انقلابی است و با کار عادی نمی‌توان این گام‌های بلند را برداشت. 

انتخابات؛ عرصه انتقام دشمن 

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به در پیش بودن انتخابات، اظهار کرد: همین عرصه سیاسی مهم باعث تحول و تعالی و پیشرفت کشور شده و به تعداد سال‌های انقلاب در این کشور انتخابات برگزار شده است که اتفاقاً کینه‌ورزی دشمن نیز ناشی از همین رخداد مهم سیاسی است.

حیدری با یادآوری اینکه دشمن تمام تلاش و تمرکز خود را معطوف بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کرده و می‌خواهد با بغض و کینه در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز انتقام بگیرد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، دشمن توپخانه خود را برای مقابله با انتخابات روانه کرده و با راهبردهایی چون تعلیق، تعویق، تحریم یا تضعیف انتخابات به میدان آمده است.

وی در پایان گفت: انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری مصداق شب قدر نظام اسلامی است که سرنوشت ملت رقم می‌خورد و دشمن تمام قوای خود را برای این انتخابات بسیج کرده است اما مردم از تمام اقشار جامعه حضور پرشوری خواهد داشت همچنان که این مردم وفادار و ولایت‌مدار همواره در صحنه حضور دارند و راهبردهای دشمن را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha