ناامیدی بزرگترین حربه دشمن است
کد خبر: 4197374
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

ناامیدی بزرگترین حربه دشمن است

محمد پیری گفت: ناامید و دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی بزرگترین حربه دشمن در برهه کنونی است.

محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 12 بهمن در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمنان تاکنون توطئه‌های زیادی را علیه نظام به کار بستند ولی بزرگترین حربه آنها در شرایط کنونی ناامید و دلسرد کردن مردم از انقلاب است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه برای جهاد تبیین توصیه جدی کرده است، ادامه داد: ضمن اینکه مشکلات، کاستی‌ها و نواقص را می‌پذیریم باید در راستای انعکاس دستاوردهای انقلاب و موفقیت‌ها نیز به صورت جدی گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به اجرای 170 برنامه همزمان با بزرگداشت دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه‌ها در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه‌‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

وی شعار محوری دهه فجر امسال را «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» عنوان کرد و بیان داشت: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه موتوری و خودرویی،  برگزاری نشست‌های بصیرتی، ارائه خدمات درمانی رایگان، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه‌ها است.

پیری با بیان اینکه به طور قطع برنامه‌های امسال نیز با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار خواهد شد، گفت: همه برنامه‌ها توسط مردم و با محوریت مردم به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای ضمن اینکه یک حرکت سیاسی است از جنبه تعبدی نیز برخوردار است چون نظام حاکم در ایران برگرفته از دستورات دینی بوده و نظام الهی است.

انتهای پیام
captcha