‌اصحاب رسانه خدمات نظام را تبیین کنند
کد خبر: 4197377
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

‌اصحاب رسانه خدمات نظام را تبیین کنند

صیاد کرامتی گفت: اصحاب رسانه باید درراستای تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

صیاد کرامتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، صیاد کرامتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، امروز 12 بهمن در نشست خبری که با هدف تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان ترتیب یافت، گفت: جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما در برهه کنونی است که اصحاب رسانه در این زمینه مسئولیت سنگینی بر دوش دارند.

وی به اجرای 155 برنامه همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برپایی نشست‌های بصیرتی با هدف راه انداختن موج جهاد تبیین، برپایی یادواره شهدای والامقام، نواختن زنگ انقلاب اسلامی از جمله این برنامه‌ها است.

کرامتی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، رژه موتوری و خودرویی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، ارائه خدمات رایگان پزشکی و دارویی، اجرای برنامه‌های قرآنی، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران برنامه‌های دیگری هستند که در این ایام اجرا خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ضمن اشاره به اینکه جشن‌های ویژه دهه فجر از جمله‌ مردمی‌ترین برنامه‌هایی است که در طول سال اجرا می‌شود، ادامه داد: مردم خود مبلغان ارزش‌های انقلاب و مروجان آرمان‌‌های شهدا و امامین انقلاب هستند.

علیزاده به فرا رسیدن فصل انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: جامعه رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است که این موضوع نشان می‌دهد مردم نسبت به نظام و رویدادهای مختلف آن حساس هستند.

انتهای پیام
captcha