بیش از 1400برنامه طی دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4197397
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱

بیش از 1400برنامه طی دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه برنامه‌ها در دهه فجر با محوریت «مردم» برگزار خواهد شد، گفت: با همکاری تشکل‌های دینی و مراکز قرآنی بیش از یک هزار و 400 برنامه در 45 محور در ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی،معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌‌وگو با ایکنا از گلستان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: با همکاری تشکل‌های دینی و انقلابی و همت مراکز قرآنی بیش از یک هزار و 400 برنامه در 45 محور در ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه برنامه‌ها در دهه فجر با محوریت «مردم» برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه‌ها در حوزه دانش‌آموزان و نوجوان به عنوان فتح‌الفتوح انقلاب اسلامی، بانوان، هیئات مذهبی، مراکز قرآنی و آحاد مردم ترسیم و برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان اینکه این برنامه‌ها با محوریت جهاد تبیین، نشر خوبی‌ها و صیانت از ارزش‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: ویژه برنامه چهل شب در چهل مسجد در سراسر استان، کرسی‌های تلاوت تدبری در قرآن، ویژه برنامه پویش فاتح، مدرسه انقلاب، طرح خانه‌های آسمانی و ... از جمله این برنامه‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه متن قرآن کریم، سیره اهل بیت(ع) و سنت‌های الهی به ما می‌آموزند که هرکجا مقاومت باشد، عزت نیز به همراه خواهد آورد، تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی گواه بر این موضوع است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بازخوانی و ترسیم سنت‌های الهی و بررسی تاریخ مبارزاتی انبیا را از مهمترین مؤلفه‌ها در برنامه‌های دهه فجر برشمرد و گفت: در آزمون پایان سال، مردم با حضور حداکثری خود و خلق حماسه پرشور در انتخابات، مشت محکمی بر دهان جریان استکباری بزنند.

انتهای پیام
captcha