ویژه‌برنامه پویش «پیشرفت» در گلستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4197582
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
به‌مناسبت دهه فجر

ویژه‌برنامه پویش «پیشرفت» در گلستان اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام سایری با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه پویش «پیشرفت» به مناسبت دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جامعه روستایی و عشایر یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر است که تاکنون ۱۷۹ نفر از روستاییان و جامعه عشایری گلستان برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری، نماینده ولی فقیه جهاد کشاورزی گلستانحجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری، نماینده ولی فقیه جهاد کشاورزی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: دشمن در آستانه انتخابات با شگردهای مختلف رسانه‌ای سعی در ناامید کردن مردم و آسیب رساندن به انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه جهاد کشاورزی گلستان وظیفه اصحاب رسانه در این جنگ رسانه‌ای را خطیر برشمرد و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم بوده و باید با پرچمداری در عرصه جهاد تبیین به تشریح و تبیین ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تزریق امید در جامعه که زمینه‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات است، بپردازند.

حجت‌الاسلام سایری با اشاره به اینکه مسئولیت امنیت غذایی مردم بر دوش روستاییان و جامعه عشایر است، تصریح کرد: کمیته روستایی و عشایری دهه فجر گلستان در مقایسه با سایر کمیته‌ها گستردگی بیشتری داشته و کل روستاها و عشایر استان را شامل می‌شود.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان از اجرای پویش پیشرفت به مناسبت دهه فجر در گلستان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جامعه روستایی و عشایر یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر است که تاکنون ۱۷۹ نفر از روستاییان و جامعه عشایری گلستان برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کردند.

سایری با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام‌الله دهه فجر گفت: نشست سران قبایل عشایر در گلستان، برگزاری جشنواره روستا آباد، رژه تراکتوری، پویش جوانی جمعیت ویژه روستاییان و عشایری که در سال ۱۴۰۲ صاحب فرزند شدند و برپایی میز خدمت از دیگر برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گلستان است.

انتهای پیام
captcha