فعالان رسانه‌ای اصفهان برای کسب جام امید رقابت کردند
کد خبر: 4197637
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی

فعالان رسانه‌ای اصفهان برای کسب جام امید رقابت کردند

اولین رویداد رسانه‌ای جام امید با محوریت جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی و جهاد امیدآفرینی، 13 بهمن‌ماه در اصفهان برگزار شد.

جام رسانه امیدسرهنگ محسن شکیب‌فرد، رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان با اشاره به برگزاری دو رویداد بزرگ با حضور اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: این دو رویداد در آستانه چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، روز گذشته، 13 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات حرم حضرت زینب خواهر امام رضا(ع) برگزار شد.

وی ادامه داد: یکی از این رویدادها، اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان بود که پوستر این جشنواره در تاریخ ۲۵ آبان که به روز اصفهان نام‌گذاری شده است، با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی و پس از آن ارسال آثار آغاز شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان افزود: امسال با توجه به برگزاری جشنواره در دو بخش آزاد و موضوعی، شاهد حضور بیش از ۳۰۰ نفر از اصحاب رسانه در این رویداد بودیم که پس از داوری و ارزیابی آثار ارسالی، ۴۲ نفر از اصحاب رسانه در بخش‌های گوناگون حائز رتبه‌های اول تا سوم و شایسته تقدیر شدند که در آیین اختتامیه با حضور مسئولان از آنها تجلیل شد.

وی اضافه کرد: آثار برتر جشنواره ابوذر به تهران ارسال خواهد شد و امیدواریم که امسال در بخش‌های متنوع شاهد برگزيده شدن تعداد بیشتری از اصحاب رسانه استان اصفهان در سطح کشور باشیم.

شکیب‌فرد به رویداد دوم اشاره کرد و گفت: جام رسانه‌ای امید به‌صورت ابتکاری و برای اولین بار در استان اصفهان برگزار شد که مدیران عامل و مسئولان روابط عمومی ۸ دستگاه و فعالان اقتصادی و تولیدی در حضور ۲۰ تیم شرکت‌کننده به ارائه دستاوردها و فعالیت‌های امیدآفرین، تولیدی و خدمات‌رسان خود پرداختند‌ که محتواهای تولیدشده به مدت ۲۴ ساعت به‌صورت مستمر در سکوهای گوناگون منتشر می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: انتشار این محتواها که بر مبنای جهاد تبیین و امیدآفرینی تولید شده است، در طول دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت و امسال در سطح استان اصفهان شاهد دهه فجری سرشار از امیدآفرینی در فضای مجازی و در نتیجه آن به لطف خدا در فضای حقیقی خواهیم بود.

فاطمه نصیری نایینی

انتهای پیام
captcha