دهه فجر بستر مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام برای نوجوانان و جوانان است
کد خبر: 4197696
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:

دهه فجر بستر مناسب برای تبیین دستاوردهای نظام برای نوجوانان و جوانان است

علی درویشی به اهمیت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضرورت بیان این موفقیت‌ها برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: دهه مبارک فجر بستری مناسب برای این مهم به شمار می‌رود.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، امروز، 14 بهمن ماه در نشست با کارکنان ستادی در محل نمازخانه این اداره کل، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف علمی، صنعتی، فرهنگی، ورزشی، پزشکی، هنری و ... پس از انقلاب در کشور اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهدا، پیشرفت‌های بسیار چشمگیری در حوزه‌های مختلف در کشور صورت گرفته و این به خاطر رشادت‌ها و مجاهدت‌ها‌ی جوانان ما برای دستیابی به قله‌های موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه در دومین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سراسر کشور ۱۹ طرح آموزشی و ورزشی در سطح استان به بهره‌برداری رسید، افزود: این طرح‌ها بخشی از ۹۵۰ پروژه عمرانی در کشور است که با حضور رئیس جمهور در استان هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پروژه‌ها شامل ۴۷ کلاس درس و ۲ پروژه ورزشی (یک سالن ورزشی و یک استخر شنا) می‌باشد که برای افتتاح آن‌ها اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

درویشی به اهمیت تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضرورت بیان این موفقیت‌ها برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز اشاره کرد و گفت: دهه مبارک فجر بستری مناسب برای این مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با تأکید بر لزوم مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات، اهمیت و تأثیر فراوان انتخاب صحیح و مشارکت مردم در آینده کشور، تصریح کرد: مجموعه آموزش و پرورش استان ضمن حفظ بی‌طرفی، تمام تلاش خود را برای دعوت و تشویق مردم، فرهنگیان و دانش آموزان رای اولی به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو انجام می‌دهد تا لبیکی به فرمان مقام معظم رهبری گفته باشد.

درویشی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، همانند سال‌های گذشته می‌بایست پرشور برگزار شود به همین دلیل نیز مجموعه آموزش و پرورش استان تمام امکانات لازم را به منظور حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در این راهپیمایی و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیج خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha