نخستین دوره مسابقات ملی «سدید» در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان داد
کد خبر: 4197834
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

نخستین دوره مسابقات ملی «سدید» در چهارمحال‌وبختیاری فراخوان داد

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در استان با عنوان «سدید» خبر داد.

مسابقات سدید

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مرحله استانی نخستین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در استان با عنوان «سدید» خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است. 

رضایی یا ذکر اینکه این مسابقات شامل بخش‌های پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع است، ادامه داد: دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی همه دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارتین می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

وی افزود: تمامی مقاطع تحصیلی می توانند در این مسابقات شرکت کنند و فقط در بخش پایان‌نامه، پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی پذیرفته نخواهد شد. همچنین در بخش مقاله، مقاله ارائه شده باید در زمان دانشجویی شرکت‌کننده یا حداکثر دو سال بعد از آن در مجلات معتبر علمی داخلی یا خارجی منتشر شده باشد.

رضایی بیان کرد: در بخش اختراع، اختراع ارائه شده باید در زمان دانشجویی شرکت‌کننده یا حداکثر دو سال بعد از دانش‌آموختگی ثبت و دارای گواهی ثبت اختراع از مرجع رسمی باشد.

رئیس جهاددانشگاهی استان تأکید کرد: در بخش طرح پژوهشی، طرح ارائه شده باید در زمان دانشجویی شرکت‌کننده یا حداکثر دو سال بعد از دانش‌آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای قرارداد و گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقات باشد. 

رضایی مهلت ثبت‌نام واجدان شرایط در این مسابقات را تا پایان بهمن ‌ماه مطرح کرد و افزود: مرحله مقدماتی و نیمه نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد و مرحله نهایی مسابقات تابستان 1403 برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد، روبروی دانشکده علوم زمین و منابع طبیعی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 09137008655 یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ تماس حاصل کنند؛ در سایر دانشگاه‌ها نیز به دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها مراجعه کنند.

رضایی اضافه کرد: همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آیین‌نامه این مسابقات به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به آدرس www.isba.ir مراجعه کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان در مورد هدایای این دوره از مسابقات، گفت: نفرات اول و دوم و سوم این مسابقات در مرحله استانی به ترتیب جوایز 15 و 12و 10 میلیون ریال همراه با لوح یادبود دریافت می‌کنند و در مرحله کشوری از نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز همراه با تندیس مسابقات تقدیر می‌شود.

مسابقات سدید

انتهای پیام
captcha