عبور قدرتمندانه نظام اسلامی از خطرها
کد خبر: 4197961
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام بیان کرد:

عبور قدرتمندانه نظام اسلامی از خطرها

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام گفت: از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون، این نظام قدرتمندانه از هر خطری عبور کرده است، لذا خدمات مربوط به شخص و دولت‌ها نیست، مربوط به نظام و حاصل خون شهداست.

محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، محمدسبحان حسنی، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، امروز، ۱۵ بهمن‌ماه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اینکه از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون، این نظام قدرتمندانه از هر خطری عبور کرده است، لذا خدمات مربوط به شخص و دولت‌ها نیست، مربوط به نظام و حاصل خون شهداست، اظهار کرد: کدام مدیر است که مسئولیت بگیرد اما دوست نداشته باشد موفق شود؟ هر کسی در ذات و فطرت دنبال خوشنامی است و اینکه عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

حسنی با طرح این سؤال که امروز قدرتمندتر هستیم یا ده سال پیش، اینها را چرا نمی‌گوییم، چرا نقاط قوت برجسته نمی‌شود؟، افزود: امروز بیان سخنانی که مردم را دلسرد کند سم است، همه ما تکلیف داریم تا خدمات و کارها را بگوییم.

وی با بیان اینکه همدیگر را تخریب نکنیم، خاطر نشان کرد: نماینده باید در وظیفه قانونی خود قول دهد، وقتی فراتر از وظیفه قانونی قول می‌دهد، نمی‌تواند موفق شود.

حسنی تصریح کرد: این کار دانشگاهیان است، کار گروه‌های مرجع است که برای مردم تبیین کنند وظایف نماینده چیست، اگر آمد و قولی فراتر از این موارد به شما داد، مطمئن باشید جزو وظایفش نیست و نمی‌تواند موفق باشد.

معاون استاندار افزود: ما فکر می‌کنیم هر کس نماینده مجلس شد، تمام مشکلات ایلام به محض رفتن به مجلس با قلم ایشان حل است؛ به این شکل نیست، اینقدر سطح توقعات را از نماینده بالا نبریم.

انتهای پیام
captcha