فرهنگیان پرچمدار جهاد تبیین هستند
کد خبر: 4197995
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

فرهنگیان پرچمدار جهاد تبیین هستند

نعمت‌اله باقری فرهنگیان را پرچمدار و  پیشرو جهاد تبیین دانست و گفت: باید موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها برای نوجوانان و جوانان استان تبیین شود.

نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان، نعمت‌اله باقری، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، 15 بهمن‌ماه در مراسم جشن انقلاب و جهاد تبیین که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فرهنگیان و مدیران مدارس خرم‌آباد در دبیرستان هیئت‌امنایی صدیقه کبری این شهر برگزار شد، با تبریک چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بهترین جهاد تبیین برگزاری جشن‌های انقلاب به‌صورت با شکوه در مدارس استان است که خوشبختانه این موضوع با درایت مسئولان آموزش و پرورش لرستان در مدارس در حال برگزاری است.

وی فرهنگیان را پرچمدار و  پیشرو جهاد تبیین نام برد و افزود: باید موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها به نوجوانان و  جوانان استان گفته شود و در  آن  امیدآفرینی صورت گیرد.

باقری ضمن تشریح راهبردهای دشمن در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مهمترین هدف دشمن کاهش مشارکت در انتخابات به‌وسیله سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی از مشکلات است که همه ما باید با هوشیاری و مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و  انتخابات همچون گذشته دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تبدیل تهدید به فرصت را هنر ایرانیان برشمرد و بیان کرد: با وحدت، همدلی و  به فضل خدا ملت ایران در  انتخابات ۱۱ اسفندماه حماسه خواهند آفرید.

عدالت در تقسیم امکانات نخستین دستاورد انقلاب است

در ادامه نیز رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نخستين دستاورد 45 ساله انقلاب اسلامی «عدالت در تقسیم امکانات» است، به‌‌طوری که روستاها و مناطق دوردست در دروان طاغوت حتی از امکانات اولیه محروم بودند ولی امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی از همه امکانات و زیرساخت‌ها بهره‌مند هستند.

وی گازرسانی به روستاها، ایجاد زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی، دستیابی به دانش و فناوری فضایی، احداث سدها و... را از مصداق‌های خدمات نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر بوده است و در دوره اول متوسطه ۹۲ درصد و در دوره دوم متوسطه ۸۸ درصد پوشش دانش‌آموزی و پوشش ۹۸ درصدی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به جهش ۱۰۰ درصدی سطح سواد، تحول در تأسیس مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، مشارکت اجتماعی زنان در حوزه‌های مختلف  و چند دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گزارشی از موفقیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش استان ارائه داد.

انتهای پیام
captcha