دشمن قصد سیاه‌نمایی و انکار پیشرفت ايران اسلامی را دارد
کد خبر: 4198326
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

دشمن قصد سیاه‌نمایی و انکار پیشرفت ايران اسلامی را دارد

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن امروز شاهد پیشرفت جمهوری اسلامی در ساحات گوناگون است لذا می‌خواهد این را انکار کند، گفت: دشمن تلاش دارد همه دستاوردها را سیاه‌نمایی کند.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت امروز، ۱۷ بهمن‌ماه، در جلسه تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی که به‌مناسبت دهه فجر و در پیش بودن انتخابات در سالن آمفی تئاتر ستاد منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) و ناوگان شمال در بندرانزلی برگزار شد، در جمع کارکنان این منطقه اظهار کرد: ابزارهایی که امروز در اختیار بشر قرار گرفته دنیا را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه تکنولوژی دنیای امروز برای بشریت هم تهدید و هم ظرفیت است، افزود: تهدید را رهبران فسق و فجور و افراد تشنه قدرت و ثروت برای بشریت به ارمغان می‌آورند و ظرفیت را انسان‌های فداکار و عاقل که در گوشه و کنار این کره خاکی وجود دارند و انسان‌های دارای وجدان و خرد جمعی این حقیقت ملموس را احساس و درک کرده‌اند که این ابزارهای پیشرفته بشری برای انسان خدمت می‌آورد ولی فاسقان و فاجران که با ابزار زر و زور و تزویر حرکت می‌کنند و با این ابزارهای مدرن در حال تهدید بشریت هستند.

نماینده ولی‌ فقيه در گیلان با اشاره به اینکه یکی از ساحاتی که امروز اصحاب فسق و فجور به دنبال آن هستند ایجاد ویرانی و تبهکاری در میان بشریت است، تصریح کرد: در طول تاریخ بشر ندیدیم طی سه ماه بیش از ۱۰۰ هزار انسان بی‌گناه از کوچک و بزرگ را قلع و قمع کنند ولی این اتفاق را در فلسطین اشغالی و غزه دیدیم.

وی با تأکید بر اینکه این اتفاق در غزه نیازمند تبیین است، افزود: این حادثه را همان‌هایی رقم زدند که دم از حقوق بشر، حقوق زن و انسان می‌زنند ولی در عمل مشخص کردند این‌ها دروغی بیش نیست.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه فطرت بشریت نه فقط در جوامع اسلامی بلکه در سراسر جهان بیدار شده، گفت: همه ملت‌ها اذعان کردند این یک جنایت بی‌سابقه در تاریخ بشر بوده و این نشان می‌دهد که حقوق بشر و حقوق زن و انسان یک ابزار برای اینها است.

امام جمعه رشت همچنین با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: نمونه جهاد تبیین را پس از حادثه کربلا و توسط امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) می‌بینیم که موجب مانایی این حادثه شدند هر چند تمام تلاش بنی امیه بر این بود نام و آوازه اهل بیت را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: امام زین العابدین(ع) در لفافه نیایش و در صحیفه سجادیه با دعا هر آنچه مربوط به کرامت انسان و اهل بیت است را به خوبی بیان کرده و این جهاد تبیین و مقابله با دسیسه دشمن است.دشمن امروز شاهد حرکت روبه رشد جمهوری اسلامی در ساحات گوناگون است لذا می‌خواهد این را انکار و همه دستاوردها را سیاه‌نمایی کند.

نماینده ولی‌ فقيه در استان گیلان با بیان اینکه امروز امتیاز ارتش راهبردی جمهوری اسلامی ایران چنان فراوان است که هیچ دوره‌ای از تاریخ گذشته ایران در دریانوردی به این عظمت و جایگاه پر صلابت نبوده، تصریح کرد: یکی از افتخاراتی که باید از آن نام برد عملیات موفق ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با اشاره به اینکه تاریخ دریانوردی به بیش از چهار هزار سال باز می‌گردد و قوی‌ترین دریانوردان دنیا ایرانیان بودند، گفت: ایرانیان اولین دریانوردانی بودند که به ویژه در خلیج فارس و در برخی از آبراه‌های دنیا حضور فیزیکی مستمر و ممتد داشتند و کشورهایی که بعدا به سواحل دریاها پیوستند نان‌خور و جیره‌خوار دریانوردان ایرانی بودند و امروز نیز جایگاه شما بسیار بالاست و همه نیروهای مسلح در ایران از قوه شناخت شرایط دنیایی که در آن زندگی می‌کنید به صورت بالا برخوردار هستید.

انتهای پیام
captcha