بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه
کد خبر: 4198986
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

بیانیه جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه

جهاددانشگاهی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه با انتشار بیانیه‌ای از ملت شریف ایران دعوت کرد که بااراده راسخ، مصمم و متعهد به مصالح و منافع کشور همانند سال‌های گذشته با شرکت در صفوف به‌هم‌پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین، حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران رقم بزنند و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شوند.

بیانیه جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، این نهاد انقلابی به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه با انتشار بیانیه‌ای از ملت شریف ایران دعوت کرد که بااراده راسخ، مصمم و متعهد به مصالح و منافع کشور همانند سال‌های گذشته با شرکت در صفوف به‌هم‌پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین، حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران رقم بزنند و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شوند. 

متن بیانیه این نهاد به شرح زیر است:
 
«بسم‌الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه صرفاً  یک مناسبت تاریخی ثبت‌شده در تقویم کشورمان نیست، چراکه در این روز، برگی مهم از تاریخ پرفرازونشیب ایران رقم خورد و ملت از چنگال طاغوتیان زمان رهایی یافتند.

حماسه بیست و دوم بهمن ماه که تاریخ ملت ما را از دیروز آن جدا کرده است، یادآور عزم و اراده‌ی قوی مردمانش در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی یعنی؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

روزی که زنان و مردان این سرزمین با رشادت‌ها و دلاوری‌های خود به رهبری معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فریاد آزادی و آزادگی سر دادند و با خون خود، نهال انقلاب شکوهمند اسلامی را آبیاری و پرورش دادند.

اکنون در شرایطی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را ارج می‌نهیم که طی سال‌های پس‌ازاین انقلاب بزرگ اسلامی، ایادی استکبار و در رأس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی از به کار گرفتن هیچ حربه، ترفند و کوششی برای از میان برداشتن این نهضت اسلامی دست نکشیده‌اند و همواره با تهدیدات مختلف اقتصادی و سیاسی و حتی حمله نظامی و ایجاد ناامنی، اغتشاش و تهاجمی چندوجهی در تلاشند تا در مسیر حرکت این انقلاب سنگ‌اندازی کنند.

اما مهم آن است که باوجود تمامی این تهدیدها و فتنه‌های بزرگ و کوچک، با هدایتگری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، از توطئه‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های پیچیده و زنجیره‌ای دشمنان عبور کرده و در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار و صلابت بیش‌ازپیش این کشور ظلم‌ستیز هستیم  و ایران اسلامی امروز به بازیگری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل‌شده است.

انقلاب اسلامی ایران، نه‌تنها سرنوشت ملت ایران را تغییر داد، بلکه تأثیر عمیقی بر شرایط و تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جهان گذاشت. این انقلاب، الهام‌بخش مردم آزاده و آزادی‌خواه جهان در مبارزه با استکبار و سلطه‌گری شد و نشان داد باایمان، اراده و همبستگی، می‌توان از هر سد محکمی عبور کرد و همان‌گونه که امروز رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی را پس از عملیات «طوفان الاقصی» در غزه می‌بینیم، اراده الهی، ادامه این پیروزی‌هاست و به‌شرط استقامت، فتح قله‌های پیروزی نزدیک و دست‌یافتنی است.

امروز در طلوعِ فجری دیگر و در آستانه‌ی چهل و ششمین بهار انقلاب اسلامی، نهاد انقلابی جهاددانشگاهی به‌عنوان یکی از اجزای این حرکت بزرگ و تاریخی که رهبر انقلاب از آن به‌عنوان مولود مبارک و جزو معدود رویش‌های اصلی انقلاب اسلامی نام ‌برده‌اند، با اعتماد به جوانان و بهره‌گیری از توان و نیروی علمی و تخصصی نخبگان و جوانان کشور و با تکیه ‌بر مدیریت جهادی که از ایمان اسلامی در راه عزت و پیشرفت دانش‌بنیان کشور الهام گرفته به ظرفیتی امیدبخش در جامعه تبدیل‌شده است و عموم مردم ایران اسلامی، از دستاوردهای آن بهره‌مند می‌شوند.

این افتخارات بی‌مانند و بزرگ در شرایطی حاصل‌شده که دشمنان ایران و انقلاب، کشورمان را تحت وسیع‌ترین و سخت‌ترین تحریم‌های خود قرار داده‌اند، به این امید که آرمان‌های انقلابی مردم دچار ضعف و سستی شده و با خستگی و دل‌زدگی، متروک بمانند؛ اما جهادگران جهاددانشگاهی همگام با سایر علاقه‌مندان این مرزوبوم، به‌خوبی نشان دادند که حتی ذره‌ای نیز از آرمان‌ها و اهداف خود عقب ننشسته و با اتکال به خداوند متعال و استعانت از او و همچنین بهره‌گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی ، در مسیر تحقق اهداف بزرگ و والای انقلاب اسلامی و پیشرفت و توسعه کشور، گام خواهند برداشت.

جهادگران جهاددانشگاهی در آستانه جشن پیروزی انقلاب و برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه، از ملت شریف ایران دعوت می‌کنند که بااراده راسخ، مصمم و متعهد به مصالح و منافع کشور همانند سال‌های گذشته با شرکت در صفوف به‌هم‌پیوسته راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و همچنین حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران رقم بزنند و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شوند».

انتهای پیام
captcha