چگونه بر محور حق‌طلبی حرکت کنیم
کد خبر: 4199599
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

چگونه بر محور حق‌طلبی حرکت کنیم

ما ملت ایران باید بدانیم که اگر می‌خواهیم در خط امام حسین(ع) باشیم باید بر محور حق حرکت کرده و در همه عرصه‌ها هزینه پرداخت کنیم و هیچ وقت از این تحریم‌ها و توطئه‌های منافقین داخلی خسته نشویم، چراکه همه این‌ها هزینه حق‌طلبی یک ملت است.

حجت‌الاسلام علی‌جان دلدار، استاد حوزه علمیه رضویه خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام علی‌جان دلدار، استاد حوزه علمیه رضویه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بزرگ‌ترین درسی که از امام حسین(ع) می‌توان گرفت این است که زیر بار زورگویی کسانی که انسانیت ما را هدف قرار داده‌اند نباید رفت، گفت: باید بر محور توحید، یکتاپرستی و خدامحوری حرکت کنیم، چراکه امام حسین(ع) هرگز زیر بار ذلت و خواری نرفتند.

امام حسین(ع) حق‌طلب، حق‌جو و حق‌محور بودند و با باطل در هر عرصه‌ای مبارزه کردند. ما ملت ایران باید بدانیم که اگر می‌خواهیم در خط امام حسین(ع) باشیم باید بر محور حق حرکت کنیم و در همه عرصه‌ها باید هزینه پرداخت کرده و هیچ موقع از این تحریم‌ها و توطئه‌های منافقین داخلی نباید خسته شویم، چراکه همه این‌ها هزینه حق‌طلبی ما ملت است.

حکومت حق انسان‌های شایسته و حق‌محور است؛ حکومت حق خداست و کسانی که دیندار و دین‌شناس هستند می‌توانند این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرند. لذا، اگر توانستیم از منافع سیاسی اجتماعی خود بگذریم و فقط توجه ما به حق باشد پیرو امام حسین(ع) و الگوی حق‌مداران و حق‌طلبان می‌شویم.

امام حسین(ع) سردار مکارم است؛ کسی که در همه عرصه‌ها حق‌طلب است چنین فردی هیچ وقت حقوق دیگران را ضایع نمی‌کند و منافع شخصی خود را بر پایه حق انجام داده و لذا اگر سبک زندگی امام حسین(ع) را در پیش بگیریم زندگی و جامعه‌ای بر مدار حق خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha