جانبازان در زنده نگه‌داشتن مکتب امام حسین(ع) سهم بسیاری دارند
کد خبر: 4200199
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
فرمانده سپاه مهاباد:

جانبازان در زنده نگه‌داشتن مکتب امام حسین(ع) سهم بسیاری دارند

اکبر نوروزی با بیان اینکه یادگاران دفاع مقدس در زنده نگه‌داشتن مکتب امام حسین(ع) سهم بسیاری دارند، گفت: آنها ثابت کرده‌اند در اوج فداکاری و ایثار در راه احیای اسلام از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

اکبر نوروزی، فرمانده سپاه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اکبر نوروزی، فرمانده سپاه مهاباد، شب گذشته، 27 بهمن‌ماه در مراسم بزرگداشت روز جانباز که به‌مناسبت اعیاد شعبانیه در مجتمع طلاییه مهاباد برگزار شد، گفت: پاسداران حافظان امنیت کشور و فدائیان ملت هستند و ثابت کرده‌اند در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند که وجود گرانقیمت جانبازان گواه روشنی بر این ادعا است.

وی با بیان اینکه همه ما قدردان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آنها هستیم، افزود: ما امروز به خودمان می‌بالیم که به‌عنوان پاسدار نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم هستیم.

نوروزی از پاسداران امروز به‌عنوان وارثان حقیقی میراث امام حسین(ع) نام برد و گفت: آنها ثابت کرده‌اند در اوج فداکاری و ایثار در راه احیای اسلام از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان خانواده شهدا و جانبازان باشیم، اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم و هر آنچه که داریم مرهون از خودگذشتگی‌ خانواده‌های این عزیزان است.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی امام سجاد(ع) مهاباد تصریح کرد: پاسداران نام نیک دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان را در تاریخ بشریت به همراه دارند، آنها مدافع حقیقت و مدافع ارزش‌ها و مظلومان همچنین مخالف با استکبار و ستم هستند.

وی اظهار کرد: در طول تاریخ تلاش شد اندیشه امام حسین(ع) به فراموشی سپرده شود اما این اندیشه نه‌ تنها به فراموشی سپرده نشد بلکه در طول تاریخ از شکوه و تبلور و عظمت خاصی برخوردار شد.

انتهای پیام
captcha