جهاد فرهنگی یکی از مأموریت‌های بسیج طلاب است
کد خبر: 4200420
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
حجت‌الاسلام عبدی:

جهاد فرهنگی یکی از مأموریت‌های بسیج طلاب است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: جهاد فرهنگی یکی از مأموریت بسیج طلاب است. این روحانیون هستند که با تبلیغ، تبیین و روشنگری می‌توانند گام‌های اثرگذاری در عرصه فرهنگی بردارند.

حجت الاسلام ماشالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، 28 بهمن، در مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج طلاب استان مرکزی با تاکید بر اینکه بسیج طلاب و روحانیون، مهمترین قشر بسیج محسوب می‌شوند، گفت: بسیج طلاب و روحانیون نقش مهمی در جهت تحقق رسالت بسیج دارند.

وی با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون بسیحی همواره پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند، افزود: از همان دوران شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی، روحانیت به عنوان متصدیان تبلیغ و حافظان کیان اسلامی، نقش مهمی در آگاه سازی ذهن مردم درخصوص ظلم و فساد پهلوی داشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله به خدمات بسیج طلاب و روحانیون در دوران کرونا اشاره و تصریح کرد: بسیج طلاب و روحانیون یعنی تمام برادران و خواهرانی که در حوزه‌های علمیه شاگرد مکتب امام صادق(ع) بوده و در عرصه‌های مختلف کمک حال جامعه هستند.

عبدی یکی دیگر از مأموریت بسیج طلاب را جهاد فرهنگی عنوان کرد و گفت: دشمنان دینی و جامعه اسلامی همواره در طول تاریخ و در طول پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال این بودند که مردم را در غفلت، ناآگاهی و بی‌بصیرتی نگه دارند؛ لذا در عرصه جهاد فرهنگی این روحانیون هستند که با تبلیغ، تبیین و روشنگری می‌توانند گام‌های اثرگذاری بردارند.

وی اضافه کرد: هر جا که موفقیت و پیروزی کسب کرده‌ایم به خاطر عمل به آموزه‌های اسلام و تبعیت از ولایت بوده و برعکس، هر جا شکست خوردیم به جهت اطاعت نکردن عملی از امام و ولی جامعه بوده است.

یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی تقدیر و حجت‌الاسلام محمدی به عنوان مسئول جدید سازمان معارفه شد.

انتهای پیام
captcha