قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه در یزد تشکیل شد
کد خبر: 4201447
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه در یزد تشکیل شد

در آستانه انتخابات ۱۴۰۲، قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه به همت بسیج دانشجویی استان یزد راه‌اندازی شد.

تشکیل قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه در بسیج دانشجویی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه به‌همت مدیریت سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد راه‌اندازی شد و با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این استان آغاز به‌کار کرد.

سید نبی‌الله پورطاهری، مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد، سوم اسفندماه در این مراسم گفت: جنبش دانشجویی به عنوان پیشگامان آینده‌ساز و پیشران‌های عرصه‌های مختلف در مقام عمل می‌توانند مسیر را برای مشارکت حداکثری مردم و نیز شناخت نامزدهای اصلح از طریق بررسی برنامه‌ها و عملکرد نامزدها میسر سازد.

پورطاهری افزود: امروز که نیاز به تحقق مجلس تراز انقلاب اسلامی و جلوگیری از ایجاد رخنه و انحراف در بدنه قانون‌گذار کشور بیش از پیش احساس می‌شود خود را مکلف به حضور فعال در این عرصه می‌دانیم.

وی تأکید کرد: رویکرد این قرارگاه، آگاهی‌بخشی و تقویت امید مردم نسبت به انقلاب اسلامی و افزایش اعتماد به حاکمیت از طریق اقدامات مبتنی بر مشارکت قوی، رقابت واقعی، شور انقلابی، وحدت ملی و امیدآفرینی است.

مدیر سیاست‌ورزی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه ساختار عملیاتی قرارگاه انتخاباتی شهید دیالمه شامل کارگروه‌های عملیاتی، قرارگاه‌های انتخاباتی، کمیته‌های منطقه‌ای و دانشگاهی است، اضافه کرد: کافه انتخاباتی در قالب پاتوق مطالبه‌گری، نشست‌های بصیرتی، تریبون آزاد در سطح شهر و دانشگاه، بردهای دانشجویی، تولیدات چندرسانه‌ای، فضای مجازی؛ جشن چهار هزار نفری رأی اولی‌ها با عنوان «ایران جان»، تبیین‌گران جوان(چریک سیاسی) از اقدامات محوری قرارگاه شهید دیالمه بسیج دانشجویی استان یزد است.

پورطاهری عنوان کرد: برگزاری مناظرات و جلسات پرسش و پاسخ نامزدهای انتخاباتی در محیط دانشگاه از برنامه‌های جدی ما در قرارگاه است که از نامزدهای عزیزی که تمایل دارند در دانشگاه حضور یابند دعوت می‌کنیم در این عرصه که می‌تواند نقش بسزایی در شناساندن برنامه‌ها به نخبگان جامعه داشته باشد حضور یابند. علاقه‌مندان برای هماهنگی می‌توانند با شماره تماس 09132788178 امیرحسین نورمندی‌پور  رابط قرارگاه دانشجویی شهید دیالمه در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha