فیلم کوتاه «آبروی مادری» در یزد تولید شد
کد خبر: 4201614
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

فیلم کوتاه «آبروی مادری» در یزد تولید شد

فیلم کوتاه «آبروی مادری» با مشارکت ستاد انتخابات استان و به‌منظور تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات به نویسندگی و کارگردانی رامین ترنج تولید شد.

فیلم کوتاه «آبروی مادری» در یزد تولید شدبه گزارش ایکنا از یزد، فیلم کوتاه «آبروی مادری» که با عوامل و تجهیزات سینمایی به‌صورت فشرده طی یک روز ساخته شده، روایتی کوتاه از شهید محمدعلی فلاح مهرآبادی در جبهه است.

رامین ترنج، نویسنده و کارگردان این فیلم کوتاه در گفت‌وگو با ایکنا گفت: فیلم کوتاه آبروی مادری با حمایت‌های ستاد انتخابات  استان یزد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد تولید شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی برای تولید این فیلم کوتاه برای ما در مدت زمان کوتاه دشواری‌هایی داشت که با همراهی و کمک سپاه الغدیر استان، تیپ ۱۸ الغدیر به‌ویژه رئیس و دبیر ستاد انتخابات استان این مسیر دشوار را برای تیم سازنده این کار هموار نمود.

نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه «آبروی مادری» هدف از تولید این اثر را تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مطرح کرد و گفت: سیدعلی میرالهی، مجید حداد، محمدرضا دهقان‌منشادی از جمله عوامل این فیلم به‌شمار می‌روند که مجید حداد به‌عنوان دستیار کارگردان و مشاور نظامی، سیدعلی میرالهی به‌عنوان تصویربردار و محمدرضا دهقان‌منشادی به‌عنوان مدیر تولید این فیلم کوتاه بودند.

انتهای پیام
captcha