حضور حداکثری در انتخابات موجب برقراری امنیت می‌شود
کد خبر: 4202172
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور حداکثری در انتخابات موجب برقراری امنیت می‌شود

آیت‌الله‌ نیازی‌‌ گفت: آگاه‌سازی مردم با جنگ اقتصادی و تزریق روحیه امید به مردم و تشویق آنان به جهت حضور حداکثری در انتخابات، موجب برقراری آرامش و امنیت در جامعه می‌شود، همچنین تحقق ملی وابسته به حضور گسترده در انتخابات است.

پیش نشست کاروان راهیان نور حوزه علمیه خواهران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سفر راهیان نور طلاب جدیدالورود ۱۴۰۲ و فعالان فرهنگی حوزه‌ علمیه خواهران لرستان، امروز، هشتم اسفندماه آغاز شده و تا ۱۰ اسفند‌ماه ادامه دارد. به همین منظور شامگاه دوشنبه، هفتم اسفندماه به‌عنوان پیش‌نشست کاروان راهیان نور جلسه‌ای با حضور آیت‌الله نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در حوزه علمیه معصومیه(ع) برگزار شد.

در این نشست آیت‌الله‌ نیازی‌‌ با اشاره به مقام والای شهدا گفت: شهید با همان لباس خونی به خاک سپرده می‌شود. با جانفشانی و ایثار شهدا یک وجب از خاک ما در هشت سال دفاع مقدس به دست صدام نیفتاد، در حالی که همه دنیای کفر، حامی صدام بودند.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ضمن توصیه به خواندن مناجات شعبانیه و تدبر در مضامین بلند آن، فرازهایی از این مناجات را بازخوانی کرد و ادامه داد: طبق فرموده شهید مطهری(ره) مستی مال از زیادی است، ولی مستی علم از کمی است؛ علم هر چه بالاتر رود، انسان باید بداند چیزی بلد نیست.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آگاه‌سازی مردم با جنگ اقتصادی و تزریق روحیه امید به مردم و تشویق آنان به جهت حضور حداکثری در انتخابات، موجب برقراری آرامش و امنیت جامعه می‌شود، همچنین تحقق ملی وابسته به حضور گسترده در انتخابات است.

انتهای پیام
captcha