طرح «دختر ماه» در کرمانشاه اجرا شد
کد خبر: 4203129
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

طرح «دختر ماه» در کرمانشاه اجرا شد

دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح «دخترماه» در استان گفت: اجرای این طرح فرصتی برای برپایی جشن‌های تکلیف خانوادگی دختران مکلف ۹ ساله در کرمانشاه است که زمینه ارتقای فکری و معنوی آنان را در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم می‌کند.

اجرای طرح «دختر ماه» در کرمانشاه

راضیه عظیمی، دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح «دختر ماه» در استان اظهار کرد: امیدواریم تا این طرح حمایتی را با همکاری آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان در راستای کمک به نوجوانان و ارائه خدمات و حمایت‌های هدفمند افزایش دهیم.

وی افزود: اجرای این طرح فرصتی برای برپایی جشن‌های تکلیف خانوادگی دختران مکلف ۹ ساله در استان کرمانشاه است که زمینه ارتقای فکری و معنوی آنان را در آستانه ورود به سن تکلیف فراهم می‌کند.

عظیمی با بیان اینکه طرح «دختر ماه» سرفصل‌های مختلفی دارد، یادآور شد: در این طرح به ۴۰۰ دختر تازه مکلف شده در کرمانشاه بسته‌های فرهنگی و آموزشی طی مراسمی معنوی توسط کانون‌های محله‌ای استان با حضور خادمیاران رضوی اهدا شد.

دبیر کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه در پایان گفت: تمامی دختران این طرح در یک کانال عضو می‌شوند و دارای یک پشتیبان‌ هستند و می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای آستان قدس بهره بگیرند.

انتهای پیام
captcha