تجلیل از خانواده قرآنی اهل گندمان در قالب طرح «لشکر فرشته‌ها»
کد خبر: 4203719
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

تجلیل از خانواده قرآنی اهل گندمان در قالب طرح «لشکر فرشته‌ها»

برنامه تجلیل از خانواده قرآنی «هاجر نوروزی» بانوی روشندل حافظ کل قرآن کریم در روستای حسین‌آباد بخش گندمان در راستای اجرای طرح «لشکر فرشته‌ها» برگزار شد.

تجلیل از خانواده قرآنی نوروزی

عذرا زمانی، مدیر کانون فرهنگی و هنری آفرینش مسجد الرضا(ع) گندمان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه خانواده‌های قرآنی در قالب طرح ملی «لشکر فرشته‌ها» به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تجلیل می‌شوند، اظهار کرد: در همین راستا و در آستانه ۱۸ اسفندماه، سالروز تشکیل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، برنامه تجلیل از خانواده قرآنی «هاجر نوروزی» بانوی روشندل حافظ کل قرآن کریم در روستای حسین‌آباد بخش گندمان برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه به همت کانون تخصصی آفرینش مسجدالرضا(ع) گندمان و با حضور هیئت امنا و امام جماعت مسجد در منزل این خانواده قرآنی برگزار شد.

زمانی تصریح کرد: این بانوی حافظ روشندل دغدغه‌ها و مطالباتی نیز داشت و از جمله از مسئولان خواست حمایت لازم را از فعالان قرآنی با شرایط خاص داشته باشند.

یادآور می‌شود، در طرح لشکر فرشته‌ها، خانواده‌های قرآنی در محدوده جغرافیایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شناسایی می‌شوند و خانواده‌های دارای حافظان و قاریان قرآن کریم، مفسر، مترجم یا مبلغ قرآنی و خانواده‌ای که مجاهدانه به‌صورت خانوادگی در امر آموزش یا سازماندهی کلاس‌های قرآنی و تربیت حافظان و قاریان تلاش فراوان دارند، تجلیل می‌شوند.

خانواده واقف و خیر قرآنی که در برگزاری برنامه‌های قرآنی با کانون و مسجد همکاری ویژه دارند، خانواده‌ای که هنرمند فعال در عرصه تولیدات فرهنگی هنری با موضوع قرآن کریم باشند و خانواده‌ای که سه نسل شامل پدربزرگ، پسر، نوه یا مادربزرگ، دختر و نوه در امر تعلیم قرآن کریم هستند، از دیگر قرآنیانی هستند که در این طرح تکریم خواهند شد.

انتهای پیام
captcha