تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته «ایثار و شهادت» در لرستان
کد خبر: 4203983
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته «ایثار و شهادت» در لرستان

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به ریاست استاندار لرستان تشکیل و رئوس برنامه‌های بزرگداشت هفته ایثار و شهادت تشریح شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در حاشیه جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که عصر چهارشنبه، ۱۶ اسفندماه در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: جلسه هماهنگی و گرامی‌داشت برنامه‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به مناسبت هفته شهدا که از تاریخ ۱۶ اسفندماه آغاز و تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد، برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در این هفته یک‌سری برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفته است که دستگاه‌های اجرایی بر حسب مأموریت‌هایی که برای آنها تعریف شده است، دنبال خواهند شد.

زیویار با اشاره به اینکه موارد و مصادیق برنامه‌های گرامی‌داشت هفته ایثار و شهادت امروز از طرف مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در جلسه مطرح شده است، گفت: برخی از این برنامه‌ها عبارت از غبارروبی گلزار شهدای والامقام، سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا در سطح استان توسط مسئولان و سایر برنامه‌ها و مواردی که در خلال این هفته انجام خواهد شد و از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha