فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ
کد خبر: 4204373
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
موسوی خبر داد:

فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس فردا، 20 اسفندماه را آخرین مهلت ثبت‌نام در نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اعلام کرد.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارسسیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با بیان اینکه ثبت‌نام در نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از ابتدای اسفندماه جاری آغاز شد، گفت: در گام نخست تا 15 اسفندماه مهلت ثبت‌نام در این دوره از طرح بود اما به دلیل استقبال گسترده از طرح، مهلت ثبت‌نام تا فردا، 20 اسفندماه تمدید شد.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه جمعیت زیادی از حافظان قرآن در بازه مذکور به سایت تلاوت برای ثبت‌نام در این دوره طرح مراجعه کرده بودند، برخی از حافظان موفق به ثبت نام نشدند و به همین دلیل مهلت ثبت‌نام تمدید شد.

موسوی اظهار کرد: علاوه بر این‌ها افرادی که در بازه زمانی اول  تا 15 اسفندماه ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز ثبت‌نام آنان ایراد داشته است می‌توانند تا فردا نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس زمان برگزاری آزمون مرحله اول طرح مذکور را جمعه، 14 اردیبهشت‌ماه 1403 اعلام کرد و گفت: این آزمون در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی که آزمون نخست طرح است در 100 حوزه امتحانی کشور برگزار خواهد شد که از این تعداد 11 حوزه متعلق به استان فارس است، گفت: استان فارس بیشترین تعداد حوزه آزمون را در طرح مذکور دارد.

موسوی در پایان یادآور شد: افرادی که در آزمون مرحله اول موفق به کسب حدنصاب امتیاز شوند به آزمون عملی راه پیدا خواهند کرد که تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha