جلسه توجیهی طرح ملی «مسطورا» در دلفان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4204727
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

جلسه توجیهی طرح ملی «مسطورا» در دلفان برگزار شد + عکس

جلسه توجیهی ـ کارگاهی طرح ملی «مسطورا» یکشنبه، 20 اسفندماه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان برگزار شد.

جلسه توجیهی طرح ملی «مسطورا» در دلفانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه توجیهی ـ کارگاهی طرح ملی «مسطورا» که با عنوان «زندگی با آیه‌ها» قرار است ماه مبارک رمضان در کشور اجرا شود، با حضور معلمان و معاونان قرآنی پرورشی، مدیر و مربیان مؤسسات قرآنی، فعالان فرهنگی قرآنی هیئت‌های مذهبی، مدیران کانون‌های فرهنگی تبلیغی، 20 اسفندماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در سخنانی ضمن بیان ضرورت توسعه برنامه‌های قرآنی در جامعه، طرح ملی «مسطورا» که فعالیت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان خواهد بود، را تشریح کرد. 

وی ضمن ارائه راهکارها و روش‌های اجرای این طرح بزرگ قرآنی، انتظارات قرآنی و فرهنگی از شرکت‌کنندگان در این نشست را بیان کرد و در پایان به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ داد.

همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام احمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان در سخنانی ضمن عرض خیرمقدم گزارش مختصری از فعالیت‌های در دست اقدام این اداره در ماه مبارک رمضان را ارائه کرد.

طی روزهای گذشته نیز جلسه توجیهی ـ کارگاهی طرح ملی «مسطورا» با حضور حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در شهرستان‌های بروجرد و کوهدشت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha