رمضان فرصتی برای وارد کردن معنویت به زندگی‌مان است
کد خبر: 4205341
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

رمضان فرصتی برای وارد کردن معنویت به زندگی‌مان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای این است که با قرآن کریم مانوس شویم و معنویت را وارد زندگی خودمان کنیم.

حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 23 اسفند در نشست قرآنی که به مناسبت آغاز ماه رمضان ماه مبارک رمضان در ارومیه برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت مغتنم و ارزشمند است برای اینکه با قرآن کریم مانوس شویم و تدبر در قرآن و قرائت قرآن را بخشی از برنامه روزانه زندگی‌مان قرار داده و معنویت و معرفت دینی را به زندگی‌مان وارد کنیم.

وی با بیان اینکه، برخی ایام از جمله ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس گرفتن با ذات اقدس الهی به شمار می‌رود، ادامه داد: پس نباید کسی این فرصت ارزشمند را از دست دهد؛ پس لازم است به آداب و رسوم رمضان توجه جدی شود.

حجت‌الاسلام فیاضی دوره جوانی را بهترین فرصت برای نزدیک شدن به خداوند متعال و در ک معنویات دانست و ادامه داد: هرکس از عظمت این ماه غفلت کند، در واقع خود را از فیض الهی محروم کرده است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان به معنای واقعی کلمه ماه مهمانی خدا است، ادامه داد: خداوند متعال چنان شان، منزلت و جایگاه رفیعی برای انسان قائل شده که خود را میزبان او کرده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای اذربایجان غربی ضمن اشاره به توصیه‌ و سفارش‌های فراوان اهل بیت(ع) نسبت به فضایل ماه مبارک رمضان، گفت: رعایت آداب این ایام بسیار حائز اهمیت است و اعمال مستحبی زیادی برای این ایام وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن تاکید بر لزوم‌ استفاده از فرصت ماه رمضان برای آمرزش و بخشش گناهان، گفت: پیامبراکرم(ص) نسبت به این موضوع توصیه زیادی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha