هم افزایی جمعی از فعالان قرآنی استان قم در طرح زندگی با آیه‌ها
کد خبر: 4205599
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
طی نشستی تأکید شد؛ 

هم افزایی جمعی از فعالان قرآنی استان قم در طرح زندگی با آیه‌ها

جمعی از فعالان قرآنی استان قم در محفل انس با قرآن کریم با طرح زندگی با آیه‌ها آشنا شدند و بر لزوم همکاری و هم‌افزایی برای اجرای این طرح جامع قرانی تأکید کردند.

هم افزایی جمعی از فعالان قرآنی استان قم در طرح زندگی با آیه‌هابه گزارش ایکنا از قم، محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از فعالان قرآنی استان قم شب گذشته ۲۵ اسفندماه، به‌همت جامعه قرآنی عصر در سالن اجتماعات غدیر مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار شد.

 در این نشست که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد به تبیین و تشریح طرح زندگی با آیه‌ها و طرح ستاره‌های زمین پرداخته شد.

وی با اشاره به انتخاب ۱۵۰ آیه کلیدی از قرآن کریم در راستای طرح کلی اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری در طرح زندگی با آیه‌ها، گفت: در این طرح که بخش اول آن در ماه مبارک رمضان امسال با محوریت کتاب مسطورا به ترویج ۳۰ آیه کلیدی از قرآن کریم می‌پردازد به دنبال گفتمان‌سازی و تبدیل‌کردن این مفاهیم قرآنی به مطالبه‌ای عمومی هستیم تا مردم نه‌تن‌ها با این مفاهیم آشنا شوند؛ بلکه به سمت تحقق آن در جامعه حرکت کنند.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی هدف از اجرای این طرح را تقویت پایه‌های اعتقادی آحاد جامعه دانست و افزود: چنانچه پایه‌های اعتقادی مردم مستحکم شود ظاهر و سبک زندگی مردم هم عوض می‌شود و شرایط بهتری را در سطح جامعه شاهد خواهیم بود.

دبیر جامعه قرآنی عصر تصریح کرد: ترویج مفاهیم بنیادین اندیشه اسلامی در جامعه نیازمند هم‌افزایی و همکاری همه نهاد‌های مردمی و حکومتی است و حال که طرح زندگی با آیه‌ها مورد قبول و پذیرش اکثریت نهاد‌های قرانی قرار گرفته است باید همه ما با همه توان و ظرفیتی که داریم برای تقویت این طرح اقدام کنیم تا به نتیجه مطلوب برسد.

انتهای پیام
captcha