تداوم خدمت‌رسانی به مسافران تا تعطیلات عید فطر در فارس
کد خبر: 4208372
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶
جانشین استاندار فارس مطرح کرد

تداوم خدمت‌رسانی به مسافران تا تعطیلات عید فطر در فارس

محمد فرخ‌زاده از تداوم برنامه‌ریزی‌ها و خدمات اجرایی تا پایان ماه رمضان و تعطیلات عید فطر جهت رفاه حال مردم خبر داد.

محمد فرخ زاده، معاون استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد فرخ‌زاده، جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفر، امروز، 15 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران از تداوم برنامه‌ریزی‌ها و خدمات اجرایی تا پایان ماه رمضان و تعطیلات عید فطر جهت رفاه حال مردم خبر داد و گفت: 22 دستگاه اجرایی استان فارس در خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز با همدلی، همکاری و مشارکت داشتند که منجر به کسب رتبه‌های نخست این استان در تعداد سفرها و بازدیدهای نوروزی شد.

وی به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این تقارن تجربه خوبی بود که با مدیریت عالمانه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انواع رویدادهای فرهنگی و مذهبی در استان، استقبال و همراهی مردم را به دنبال داشت.

معاون امور هماهنگی زائران و گردشگری استانداری فارس نوروز را که پس از ثبت جهانی متعلق به همه جهان است فرصتی برای معرفی میراث فرهنگی و تاریخ و تمدن پرشکوه ایرانی اسلامی به جهانیان دانست و فارس را با وجود بیشترین آثار تاریخی و امامزادگان واجب‌التکریم در ایران پرچم‌دار این هدف معرفی کرد.

فرخ‌زاده ابراز امیدواری کرد: دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد بیش از پیش تلاش کنند در کنار خدمت‌رسانی به مسافران ادب و آداب گردشگری و سنت‌ها و آیین‌های مقدس و دیرینه ایرانیان به گردشگران آموزش داده شود تا به تدریج فرهنگ گردشگری در ایران نهادینه شود.

انتهای پیام
captcha