قدردانی نماینده ولی‌ فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208724
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

قدردانی نماینده ولی‌ فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار لرستان از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس با صدور پیامی مشترک قدردانی کردند.

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در خصوص حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در خصوص حضور حماسی مردم استان لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام تقدیر صادر کردند. متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

خروش و حضور حماسی ملت نستوه ایران با زبان روزه، خاصه مردم غیور و ولایت‌مدار استان لرستان در روز جهانی قدس در این برهه خاص، که این رژیم پلید، جنایت و شقاوت را به اوج رسانده است، حقیقتاً خلق صحنه‌ها و حضوری باشکوه بود که انعکاس حق‌طلبی و بصیرت ملت ایران خصوصاً لرستان این سرزمین آزادگان و‌شجاعان است.

روز قدس سال ۱۴۰۳، روزی به واقع کلمه، اسلامی، تاریخی، جهانی و حماسی بود، رژیم منحوس صهیونیستی، در پرتو رشادت و مجاهدت و صبر الهی ملت بی‌نظیر فلسطین (غزه مظلوم)، به ورطه اضمحلال و سقوط رسیده و تصمیمات سردمداران جنایتکارش، ساعت صفر انفجار و محو این غده سرطانی بدخیم را تسریع می‌کنند.

طوفان الاقصی خروش و فریاد هیهات من الذلة سر دادن ملتی به تنگ آمده از ده‌ها سال جنایت شقی‌ترین فرقه منحوس تاریخ است و ایستادگی و تقدیم هزاران شهید، تثبیت پیروزی این قیام دلاورانه است و در این بین این ملت مظلوم، به امداد الهی و حمایت محور مقاومت و بیداری وجدان‌های بشری در اقصی‌نقاط جهان چشم داشته، کمااینکه خروش ملت‌ها در روز قدس دقیقاً مصداق حمایت عملی از این مظلومان است که امروز به نمایندگی از همه کشورها و ملت‌های اسلامی و حتی شجاعان و آزادگان غیر مسلمان در حال ایستادگی و شکست دادن و مشروعیت‌زدایی از رژیم شیطانی صهیونیستی هستند.

مردم بزرگوار استان لرستان امسال در حالی باشکوه‌تر از سالیان قبل در تظاهرات روز قدس شرکت کردند که میزبان پیکر پاک فرزند دلاور لرستان شهید «سیدعلی(عباس) صالحی روزبهانی» بودند. شهیدی که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق به همراه دیگر سرداران در روز شهادت مولی‌الموحدین به دیدار حق تعالی شتافت.

الحمدالله و المنة که ایران این سرزمین دیرینه به یمن جمهوری اسلامی و رهبران الهی این انقلاب، ماهیت پلید رژیم جنایتکار صهیونیستی را دریافت و به ملت‌های جهان نیز اعلام خطر کرد، اعلام روز قدس توسط رهبر کبیر انقلاب حضرت امام(ره) و روشنگری‌ها و تأکیدهای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(حفظ الله) مصداق این گفته است و اکنون شاهدیم که روز قدس بنا به تعبیر رهبر انقلاب به معنای واقعی کلمه جهانی شده است.

اینجانبان بر خود فرض می‌دانیم از حضور باشکوه، حماسی و بصیرانه مردم شریف استان لرستان خصوصاً از حضور جوانان و نوجوانان که همگام و همنوا با همه ملت‌های مسلمان و آزادیخواهان و آزادگان جهان در لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب و در حمایت از غزه مظلوم خلق حماسه فرمودند، تقدیر و تشکر خاضعانه خویش را اعلام نماییم.

بی‌شک این حضور و این حماسه، در درگاه الهی سبب برکت و عزت اسلام و مسلمین شده و بعون ‌الله دور و دیر نخواهد بود که شر این جلسومه جنایت از سر ملت فلسطین و از سر همه ملت‌ها کم شود و بعون الله شاهد عزیمت هم‌استانی‌های شریف برای زیارت قدس شریف باشیم، ان‌شاءالله.»

انتهای پیام
captcha