امسال ملت ایران با تعصب بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند
کد خبر: 4208739
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

امسال ملت ایران با تعصب بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند

شهردار شیراز ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این مسئله را موجب آن دانست که امسال مردم با تعصب و حرارت بیشتری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

راهپیمایی روز قدس، شیرازمحمدحسن اسدی، شهردار شیراز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: امروز شاهد حضور گسترده ملت ایران و به خصوص مردم شیراز در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم.

وی بیان کرد: امسال به دلیل اتفاقات و جنایت‌های گسترده‌ای رژیم سفاک صهیونیستی در نوار غزه انجام داده است، مردم با تعصب و شور و حرارت دیگری در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند.

اسدی تأکید کرد: امروز ملت ایران مثل همیشه و شاید بیشتر از همیشه به صورت دلی پای کار آمدند تا انزجار و نفرت خود را از جنایات رژیم کودک‌کش و سفاک صهیونیستی نشان دهند.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد: با اتحاد و انسجامی که در میان ملت ایران و آزادگان دنیا در این راستا مشاهده می‌شود، به زودی شاهد نابودی اسرائیل باشیم.

وی در پاسخ به اینکه بهترین راهکار مقابله با صهیونیزم بین‌الملل چیست، افزود: راهکارهای مختلفی در این زمینه وجود دارد اما آحاد مردم وظیفه خود را در این زمینه به درستی انجام می‌دهند و آن حضور در صحنه‌ها و اجتماعات برای حمایت از قدس شریف است.

اسدی منویات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را در خصوص وحدت مسلمانان برای نابودی اسرائیل یادآور شد و گفت: با اتحاد و انسجام کل مسلمانان دنیا می‌توان به آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین دست یافت.

انتهای پیام
captcha