حضور در راهپیمایی روز قدس به جریان‌سازی حرکت ضد ظلم جهانی کمک می‌کند
کد خبر: 4208746
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
استاندار فارس:

حضور در راهپیمایی روز قدس به جریان‌سازی حرکت ضد ظلم جهانی کمک می‌کند

محمدهادی ایمانیه حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس را عاملی دانست که می‌تواند به جریان‌سازی یک حرکت ضد ظلم جهانی کمک کند.

راهپیمایی روز جهانی قدس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 17 فروردین‌ماه در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز از حضور گسترده مردم شیراز و استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و گفت: امروز مشاهده می‌کنیم که حضور مردم در این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته شده است و مردم مصمم‌تر از قبل به میدان آمده‌اند.

وی این حضور گسترده را اوج شناخت و معرفت ملت ایران دانست که هر زمان احساس کنند باید در صحنه حضور داشته باشند، حتماً آن را انجام می‌دهند و سپس افزود: این حضور گسترده می‌تواند به جریان‌سازی یک حرکت ضد ظلم جهانی کمک کند.

ایمانیه با بیان اینکه ملت ایران امروز با سلایق مختلف در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، گفت: حتی برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی هم مانع حضور ملت در صحنه نخواهد شد و این ملت غیرتمندانه در صحنه حضور می‌یابند که البته این حضور هم وظیفه مسئولان را برای خدمت به چنین مردمی سنگین‌تر می‌کند.

استاندار فارس همچنین ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه گفت: حوادثی که طی شش ماه اخیر در نوار غزه رخ داد، در طول تاریخ بی‌سابقه است و شاید بتوان گفت که مشابه آن فقط در دوران جنگ‌های صلیبی و چنگیز رخ داده است.

وی اظهار کرد: تا قبل از این وحشی‌گری و جنایت رژیم سفاک صهیونیستی، تعداد کمتری از مردم دنیا از این میزان پلیدی چنین رژیم جعلی خبر داشتند، اما حوادث اخیر چهره واقعی این رژیم کودک‌کش را به جهانیان نشان داد.

ایمانیه با بیان اینکه چنین جنایاتی تکرار تاریخ است، افزود: وقتی این سختی‌ها به اوج برسد، همان‌طور که خداوند وعده داده است، پیروزی خواهد بود و به یاری خدا این روزها، ایام پایانی عمر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha