برپایی بیست و ششمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به یاد 3 شهید
کد خبر: 4208775
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴

برپایی بیست و ششمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به یاد 3 شهید

بیست و ششمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» به صورت حضوری و مجازی به یاد شهیدان عباس ذاکرحسین، سید احمد یزدگردی و عبدالرضا بوشهریان در شیراز برگزار می‌شود.

بیست و ششمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی»به گزارش ایکنا از فارس، همزمان با ماه مبارک رمضان، بیست و ششمین محفل «ضیافت قرآنی در شب‌های آسمانی» امشب، 17 فروردین به صورت حضوری و مجازی به یاد شهیدان عباس ذاکرحسین، سید احمد یزدگردی و عبدالرضا بوشهریان در شیراز برگزار می‌شود.

این محفل نورانی با رویکرد تلاوت نوجوانان و جوانان قرآنی به تلاوت جزء 26 کلام‌الله مجید اختصاص دارد که به حضور حضوری در حسینیه شهید ذاکرحسین واقع در بلوار  امیرکبیر، کوی جماران 1، کوچه 3، درب دوم سمت چپ برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانی قرائت ترتیل دانش‌آموز، احمدرضا رئیسی و قرائت ترتیل امیرحسین عباسی و مداحی مصطفی صالحی‌زاده، یکی از مداحان اهل بیت(ع) اجرا خواهد شد.

محفل مذکور همراه با بیان نکات تفسیری توسط حجت‌الاسلام مرتضی میان‌دور و اهداء هدایا به حاضرین در محافل مجازی به قید قرعه در هفته پایانی ماه مبارک رمضان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این محفل نورانی می‌توانند از ساعت 20 تا 20:50 به آدرس https://www.skyroom.online/ch/u09176033568/ziyafatequrani4 مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha