قدردانی نماینده‌ ولی‌ فقیه و استاندار ایلام از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4208826
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵

قدردانی نماینده‌ ولی‌ فقیه و استاندار ایلام از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده‌‌ ولی ‌‌فقیه در استان و امام‌‌ جمعه‌ ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی ‌قدس قدردانی کردند.

قدردانی نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام از مردم برای حضور کم‌نظیر در راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حجت‌الاسلام‌‌ والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده‌‌ ولی ‌‌فقیه در استان و امام‌‌ جمعه‌ ایلام و حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی ‌قدس قدردانی کردند. متن پیام به شرح زیر است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم
 
سلام و درود خدا بر شما مردم ولایت‌مدار و محب اهل‌ بیت(ع) استان ایلام که یک‌بار دیگر همگام و هم‌صدا با ملت بصیر ایران اسلامی و امت اسلام و آزادیخواهان جهان به صحنه آمدید و با حضور کم‌نظیر، گسترده و حماسی خود ضمن لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام‌ خمینی(ره) و در راستای پیروی از منویات داهیانه مقام معظم‌ رهبری (مدظله‌ العالی) برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار استان، متبلور ساختید.
 
واضح است که این خروش میلیونی ملت روزه‌دار ایران اسلامی به‌ویژه مردم بصیر، ولایی و انقلابی استان ایلام در راهپیمایی یوم‌الله روز جهانی قدس، جلوه‌هایی بی‌بدیل، وحدت‌بخش، ماندگار و غرورآفرین در تاریخ آزادیخواهی و عدالت‌طلبی و نفی اشغال‌گری رقم زد و فریاد حق‌طلبی در اعلام انزجار از استکبار جهانی و محکومیت نسل‌کشی رژیم سفاک و کودکش اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین و غزه را به تصویر کشید.
 
بی‌شک این خیزش عظیم انسانی، که جهانی‌ترین میراث ماندگار امام‌ خمینی(ره) را بالنده‌تر کرد، در کنار رشادت‌ها و دلاوری‌های مبارزان فلسطینی و حمایت بی‌دریغ جبهه مقاومت، رژیم کودک‌کش و ددمنش صهیونیستی را در تداوم جنایات ضد بشری خود ناکام خواهد گذاشت و آزادی قدس شریف و پایان آوارگی ملت مظلوم فلسطین را تسریع خواهد بخشید.
 
ضمن قدردانی از حضور کم‌نظیر، حماسی و دشمن‌شکن مردم روزه‌دار، مؤمن و سرافراز استان ایلام در راهپیمایی حماسی روز جهانی‌ قدس، از درگاه خداوند متعال پیروزی نهایی امت اسلامی بر جبهه کفر و استکبار جهانی و نابودی صهیونیسم را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم‌ رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نماییم.
 
الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام
حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام»
انتهای پیام
captcha