برگزاری ویژه‌برنامه «کتابت وحی» در نمایشگاه قرآن ساری
کد خبر: 4209006
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰

برگزاری ویژه‌برنامه «کتابت وحی» در نمایشگاه قرآن ساری

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در جریان افتتاحیه نمایشگاه قرآن در ساری گفت: ویژه‌برنامه قرآنی «کتابت وحی» صبح و عصر روز دوشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه با حضور رئیس انجمن خوشنویسان قائمشهر و جمعی از خوشنویسان مجرب استان برگزار می‌شود.

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در جریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان با مشارکت مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد و دستگاه‌های فرهنگی از امروز، 18 فروردین‌ماه آغار و تا  ۲۱ فرودین‌ماه ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه برای برگزاری این نمایشگاه قرآنی بیش از ۴۰ غرفه در زمینه فروشگاه و ارائه محصولات فرهنگی پیش‌بینی شده است، افزود: فروش کتاب دینی، صنایع دستی با موضوع قرآنی و نمایش آثار هنرمندان در ارتباط با قرآن را در دستور کار قرار دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: اجرای برنامه‌های محفل انس با قرآن ویژه دانش‌آموزان، برنامه‌های قرآن بخوانید جایزه بگیرد، رونمایی از تولیدات قرآنی و برنامه‌های مرتبط با کودک و نوجوان و ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه محصولات فرهنگی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این نمایشگاه است.
 
آهنگر اضافه کرد: ویژه‌برنامه کتابت وحی در صبح و عصر  روز دوشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه در دستور کار بوده که با حضور آرمان فتحی، رئیس انجمن خوشنویسان قائمشهر و جمعی از خوشنویسان مجرب استان برگزار می‌شود. همچنین نشست هم‌اندیشی حوزه‌های فعال قرآن کریم با همکاری ایکنا در حاشیه نمایشگاه در تالار گفتگو پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام
captcha