مسابقه «بهارترین بهار» برگزار می‌شود
کد خبر: 4209064
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۶

مسابقه «بهارترین بهار» برگزار می‌شود

مسابقه بهارترین بهار با اهدای ۳۰ کمک‌هزینه سفر خانوادگی به شهرهای مشهد و قم و همچنین قرعه‌کشی متبرکات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از محتوای ویژه‌برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود.

پرسمان خانواده و تربیت قرآنیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س) واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت ویژه‌برنامه افطار «پرسمان خانواده و تربیت قرآنی» را با عنوان بهارترین بهار در ۱۰ روز سوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

این ویژه‌برنامه با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدعلیرضا تراشیون و اجرای مهدی اعرابی در طول ماه مبارک رمضان هر روز یک ساعت قبل از اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار و به‌صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

همچنین مسابقه بهارترین بهار نیز با اهدای ۳۰ کمک‌هزینه سفر خانوادگی به شهرهای مشهد مقدس و قم مقدسه به همراه قرعه‌کشی متبرکات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از محتوای این ویژه‌برنامه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با ارسال عدد ۳۱۳ به سرشماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ و کلیک بر روی لینک ارسال شده در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha