برگزاری مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان
کد خبر: 4210344
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان

مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدرضا زاهدی، شب گذشته، 25 فروردین‌ماه با حضور خانواده این شهید والامقام در کاشان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سردار زاهدی در کاشانبه گزارش ایکنا از اصفهان، مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدرضا (حاج علی) زاهدی، فرمانده دلاور تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس و مجاهد سرافراز جبهه مقاومت، شب گذشته، 25 فروردین‌ماه با حضور سردار حسین اشتری، مشاور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح کشور و خانواده این شهید والامقام در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقيه، شهردار، فرماندار، اعضای شورای شهر، فرماندهان نظامی و انتظامی منطقه کاشان و آران و بیدگل، مسئولان و یادگاران دفاع مقدس همراه بود و به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد، با نواختن مارش نظامی از خانواده شهید زاهدی استقبال پرشور و شایسته‌ای به عمل آمد. 

مراسم بزرگداشت شهید القدس و همرزمانش که در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به درجه رفیع شهادت نائل شدند، با همراهی مسئولان، خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و مردم مؤمن و انقلابی کاشان انجام شد و شرکت‌کنندگان ضمن قرائت فاتحه و نوحه‌خوانی، یاد و خاطره جانفشانی‌ها و رشادت‌های سردار شهید زاهدی را گرامی داشتند. 

سردار اشتری، مشاور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح کشور، مهدی زاهدی فرزند شهید سردار محمدرضا زاهدی و علی‌اصغر رجایی، فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این مراسم درباره ویژگی‌های شاخص این شهید راه قدس به سخنرانی پرداختند. 

نوحه‌خوانی مهدی سلحشور، مداح اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که اشک را به چشمان میهمانان این محفل معنوی هدیه کرد. 

حفظ ارزش‌ها و انتقال آنها به نسل‌های آینده از اهداف برگزاری این مراسم بیان شده است که با همکاری مجموعه فرهنگی محبان حضرت ابالفضل(ع) و لشکر ۸ نجف اشرف اجرا شد.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha