تلاوت تأثیرگذار مادر فلسطینی + فیلم
کد خبر: 4210739
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵

تلاوت تأثیرگذار مادر فلسطینی + فیلم

تلاوت قرآن مادر شهید فلسطینی در بیمارستانی واقع در «صعید» مصر با توجه گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از بیتو، تلاوت تأثربرانگیز حاجیه نعمه، مادر شهید فلسطینی در بیمارستانی واقع در شهر صعید مصر با توجه گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. او آیات زیر از سوره مبارکه بقره را تلاوت می‌کند.

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَكِنْ لَا تَشْعُرُونَ ﴿۱۵۴و كسانى را كه در راه خدا كشته مى ‏شوند مرده نخوانيد بلكه زنده‏ اند ولى شما نمیدانید (۱۵۴) وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ ﴿۱۵۵و قطعا شما را به چيزى از [قبيل] ترس و گرسنگى و كاهشى در اموال و جانها و محصولات مى ‏آزماييم و مژده ده شكيبايان را (۱۵۵) الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ ﴿۱۵۶[همان] كسانى كه چون مصيبتى به آنان برسد مى‏ گويند ما از آن خدا هستيم و به سوى او باز مى‏ گرديم (۱۵۶)

تلاوت قرآن از سوی این مادر شهید فلسطینی در مراسم بزرگداشتی صورت گرفت که از سوی مرکز درمان سرطان صعید برای تجلیل از وی برگزار شده بود. حاجیه نعمه دلیل انتخاب این آیات را بیان اعتقاد و یقین خویش به زنده بودن شهدا در نزد خداوند عنوان کرد. مدیریت بیمارستان نیز از این مادر شهید به دلیل فداکاری‌های او و فرزند شهیدش در دفاع از آرمان مردم فلسطین تقدیر کرد.

وزارت بهداشت فلسطین روز دوشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 7 اکتبر به 33797 شهید و 76465 ​​مجروح رسیده است.

انتهای پیام
captcha