هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق شکست
کد خبر: 4210965
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق شکست

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، با اشاره به موفقیت عملیات «وعده صادق» سپاه گفت: این عملیات غرورآفرین هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکست.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 29 فروردین‌ماه، در مراسم رژه نیرو‌های مسلح و گرامیداشت روز ارتش در تبریز، با اشاره به موفقیت عملیات «وعده صادق» سپاه گفت: این عملیات غرورآفرین هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکست.

وی با تبریک این موفقیت بزرگ به فرمانده معظم کل قوا و نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی هوافضای سپاه اظهار کرد: بعد از خباثت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران نظامی ایران در سوریه و دستور فرمانده کل قوا برای تنبیه این رژیم، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تنبیه تاریخی را علیه رژیم صهیونیستی انجام دادند و ان شاءالله در ادامه شاهد پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس شریف خواهیم بود.

آل‌هاشم، به روز ارتش و ماجرای اوایل انقلاب در این مورد اشاره کرد و افزود: در روز‌های پرالتهاب ابتدایی انقلاب اسلامی، گروهی کوته فکر و منافق شعار انحلال ارتش و تشکیل ارتش خلق را می‌دادند، اتفاقی که اگر می‌افتاد، قدرتمندترین بازوی انقلاب از دست می‌رفت و انقلاب اسلامی ملت ایران این بازوی قدرتمند خود را از دست می‌داد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: امام خمینی(ره) با بینش عمیق خود نه تنها مقابل چنین اشتباهی ایستادند، بلکه از ارتش خواستند در روز ۲۹ فروردین به میان مردم بیایند و مردم هم از فرزندان ارتشی خود استقبال کنند، به این ترتیب بزرگترین توطئه علیه انقلاب اسلامی ملت ایران در نطفه خفه شد.

وی گفت: ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور کرد و بعد از جنگ هم در همه عرصه‌های خدمت و امدادرسانی به مردم اولین نهاد در کار بوده است.

آل‌هاشم، افزود: ارتش همواره مورد احترام امامین انقلاب بوده است و هست تا جایی که مقام معظم رهبری از ارتش به عنوان شجره طیبه و ارتش حزب‌الله نام برده اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از شهدای ارتش یاد کرد و گفت: این روز‌ها سالگرد ایام شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی است، شهید صیاد شیرازی سید الشهدای ارتش بود و به درجات معنوی هم رسید که به دلیل نقش آفرینی بزرگ در هشت سال دفاع مقدس خار چشم دشمنان و منافقان بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از شهدای شاخص ارتش، امیر سپهبد قرنی، رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که به دست گروهک تروریستی فرقان به شهادت رسید و نقشی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی کشور داشت.

انتهای پیام
captcha