نقش موثر عملیات وعده صادق در تامین امنیت منطقه
کد خبر: 4211441
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

نقش موثر عملیات وعده صادق در تامین امنیت منطقه

امام جمعه شهر هیدج گفت: رژیم غاصب صهیونیستی همواره باعث بی‌امنیتی منطقه می‌شود که عملیات وعده صادق سبب شد که امنیت منطقه تامین شود.

عملیات وعده صادق

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی امام جمعه شهر هیدج در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به عملیات وعده صادق سپاهیان سرافراز کشورمان که با اقتدار کامل انجام شد، عنوان کرد: یکی از دلایل اهمیت عملیات وعده صادق این است که اسرائیل ۷۰ الی ۲۰۰ بمب اتمی دارد و این عملیات بر علیه رژیمی صورت گرفت که خود را رژیم اتمی در دنیا می‌داند.

وی با توضیح اینکه رژیم صهیونیستی سه گنبد آهنین دارد که در عملیات وعده صادق این سامانه‌ها شکست خورده و نتوانستند در برابر موشک‌های ما بایستند، یادآور شد: این عملیات بر علیه رژیمی صورت گرفت که دارای سیستم پدافند هوایی فلاخن داوود است اما حتی این سامانه‌ها نیز نتوانستند موشک‌های بالستیک ما را رهگیری کنند.

حجت‌الاسلام زارعی با تاکید بر اینکه این عملیات یک شکست بزرگ برای رژیم صهیونیستی بود، تصریح کرد: این رژیم منحوس صهیونیستی سامانه‌های امنیتی و پدافندی دیگری هم داشتند که این سامانه‌ها نیز در حمله موشکی کشورمان عاجز بودند و نتوانستند در برابر موشک‌های ما اقدامی بکنند.

امام جمعه هیدج با توضیح اینکه رژیم غاصب صهیونیستی همواره باعث بی‌امنیتی منطقه می‌شود که این عملیات سبب شد که امنیت منطقه تامین شود، گفت: عملیات وعده صادق اقتدار نظام اسلامی و هوشمندی فرمانده کل قوا و فرماندهان رده‌های مختلف سپاه را به رخ دشمنان کشاند که این هم یک موفقیت بزرگ است.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها با حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق خطوط قرمز ما را نشانه گرفتند و نشانه‌گیری این خطوط قرمز با تنبیه همراه است، اظهار کرد: طبق قرارداد و معاهدات بین‌المللی حمله به کنسولگری یک کشور در خاک کشور دیگر، مانند حمله به خاک آن کشور است.

امام جمعه هیدج تصریح کرد: استکبار و ایادی آن باید بدانند کشور ما همان کشوری است که هشت سال تمام‌قد در مقابل صدام و حامیان آن ایستاد، اما اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

انتهای پیام
captcha