مردم فلسطين خواستار آزادی «هنا شلبی» شدند
کد خبر: 963730
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹
طی تظاهراتی گسترده؛

مردم فلسطين خواستار آزادی «هنا شلبی» شدند

مردم فلسطين در اعتراض به وضعيت «هنا شلبی»(Hana Şalabi)، زندانی سياسی فلسطينی، در پی آزادی و دستگيری مجدد وی از سوی مقامات رژيم صهيونيستی، به راهپيمايی گسترده ای اقدام كردند.


گروه سیاسی و اجتماعی: مردم فلسطين در اعتراض به وضعيت «هنا شلبی»(Hana Şalabi)، زندانی سياسی فلسطينی، در پی آزادی و دستگيری مجدد وی از سوی مقامات رژيم صهيونيستی، به راهپيمايی گسترده ای اقدام كردند.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه منطقه غرب و جنوب غرب آسیا، «هنا شلبی» كه در جريان تبادل اسرا بين فلسطين و رژيم صهيونيستی آزاد شده بود، در اعتراض به دستگيری بی دليل مجدد خود از سوی مقامات رژيم صهيونيستی، دست به اعتصاب غذا زده است.


فلسطينی های معترض در حالی كه اتحاد خود را با وی كه در چندمين روز اعتصاب غذا به سر ميبرد، اعلام کردند؛ با تجمع در مقابل ساختمان سازمان ملل در غزه، خواستار آزادی شلبی شدند و از این سازمان خواستند تا هرچه سريعتر نسبت به اين موضوع برخوردی جدی نشان دهد.


افراد معترض، در حمايت از شلبی كه در اسارت صهيونيستها به سر ميبرد، بر ضد نتانياهو شعار داده و حمايتهای آمريكا از رژيم صهيونيستی را محكوم كردند.


همچنین وكيل وی، عنوان كرده است که هم اكنون هنا شلبی در زندان انفرادی به سر میبرد و اعتصاب غذای وی در اعتراض به سياستهای نادرست رژيم صهيونيستی و نيز در حمايت از ديگر زندانيان بی گناه فلسطينی صورت گرفته است.


بنا بر این گزارش، به طور همزمان، اقدام مشابهی در مقابل دفتر صليب سرخ رام الله صورت گرفت و مردم رام الله نيز خواستار آزادی هنا شلبی و ديگر زندانيان فلسطينی شدند.


لازم به ذکر است، هنا شلبی جزو یک هزار و 27 زندانی آزاد شده در ماههای مهر و آبان است و از 27 بهمن ماه تاکنون در اعتراض به بازداشتش همچون «خضر عدنان»، ديگر اسير فلسطينی كه 65 روز در اعتصاب به سر برد و موفق به تسليم کردن مقامات رژيم صهيونيستی شد، دست به اعتصاب غذا زده است.

captcha