آشنایی مردم با مکتب حسینی تکلیفی برعهده مسئولان برگزاری عزاداری‌هاست
کد خبر: 1316951
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰

آشنایی مردم با مکتب حسینی تکلیفی برعهده مسئولان برگزاری عزاداری‌هاست

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو گفت: برگزاری مراسم عزاداری زمینه‌ای برای ارتقای دانش و بینش عمومی است و آشنا کردن مردم با مکتب زلال حسینی تکلیفی برعهده مسئولان برگزاری عزاداری‌هاست.


حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: برگزاری مراسم عزاداری زمینه‌ای ارزشمند برای ارتقای دانش و بینش عمومی در خصوص عاشورا و اهداف والای امام حسین(ع) است.



وی افزود: محرم و ایام عاشورا یکی از بهترین فرصت‌هایی است که در اختیار فرهنگ و مکتب ایران و ایرانیان قرار دارد که با بهره‌گیری از آن روحیه ایثار، فداکاری و همبستگی ملی ارتقا می‌یابد.



حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: امروز فلسفه و سیره حقیقی وقایع کربلا و فعالیت‌های سیدالشهدا(ع) را باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار داد تا از ورود تحریف و وقایع خلاف واقع جلوگیری شود.



رئیس اداره تبلیغات اسلامی دالاهو اظهار کرد: مجالس عزا، ادامه رسالت پیام‌‌رسانان عاشورا؛ امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است و سوگواری در محرم و گریه بر مظلومیت شهدای کربلا، سلاحی است با فریاد و اعتراض به ستمگران.



حجت‌الاسلام موسوی در پایان گفت: مقام معظم رهبرى می‌فرماید: امام حسین(ع)، از لحاظ عملی درس بزرگی به همه تاریخ اسلام داد و در حقیقت، اسلام را هم در زمان خودش و هم در هر زمان دیگری بیمه کرد.

captcha