قدرت‌های جهان در برابر روحیه بسیجی ملت سر تعظیم فرود می‌آورند
کد خبر: 1323995
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
امام جمعه سراوان:

قدرت‌های جهان در برابر روحیه بسیجی ملت سر تعظیم فرود می‌آورند

گروه اجتماعی: بالاخره ابرقدرت‌های جهان مجبور شدند در برابر عظمت ملت ایران و در برابر روحیه بسیجی ایرانیان، سر تعظیم فرود آورند و حق مسلّم ملت ایران را به رسمیت بشناسند، و این ثمره ایستادگی، وحدت کلمه و روحیه بسیجی مااست.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان سراوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مردم انقلابی ما بارها به جهان اثبات کرده‌اند که با پیروی از مکتب امام حسین(ع)، جانشان را در راه هدفشان از دست می‌دهند، اما زیر بار ظلم نمی‌روند.

وی افزود: یکی از این موارد، مبارزه با قانون کاپیتولاسیون بود که طبق آن، کارمندان و نیروهای نظامی غربی و به‌ویژه آمریکایی هرگونه جنایتی می‌توانستند مرتکب شوند و کسی هم حق نداشت در مقابل آنان بایستد، اما ملت ما زیر بار این خفت نرفت.

امام جمعه سراوان بیان کرد: به‌همت علمای اسلام همچون امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام مطهری، شهیدان مفتح، رجایی و باهنر بود که با ایستادگی، از خود گذشتگی، اتحاد کلمه و حاکمیت دادن ارزش‌های دینی، نظام دین را بر طاغوت پیروز کردند.

وی افزود: شهدای ما انسان‌های وارسته و بزرگواری بودند که کاری حسینی کردند، و امروز ما به‌عنوان باقی‌ماندگان و ادامه‌دهندگان راه شهدا، باید کاری زینبی کنیم، امر به معروف و نهی از منکر کنیم و پیام قیام در برابر ظالم را به گوش جهانیان برسانیم.

دهقان تصریح کرد: قیام‌ها و بیدارگری‌ها یقیناً روزی ثمر خواهند داد و ما این را بارها به دنیا اثبات کرده‌ایم. خداوند در سوره مبارکه محمد، آیه 7 می‌فرماید: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم؛ اگر خدا را یاری کنید، خداوند نیز شما را یاری می‌کند».

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخیر کشورمان با گروه 1+5 بیان کرد: بالاخره ابرقدرت‌های جهان مجبور شدند در برابر عظمت ملت ایران و در برابر روحیه بسیجی ایرانیان، سر تعظیم فرود آورند و حق مسلّم ملت ایران را به رسمیت بشناسند، و این ثمره ایستادگی، وحدت کلمه و روحیه بسیجی ما است.

امام جمعه سراوان در پایان خاطرنشان کرد: پایبندی به تقوا، صبوری در برابر مشکلات، پیروی از اوامر ولی فقیه و حفظ وحدت، رمز و راز پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

captcha