شایعه‌پراکنان از اسم قرآن سوءاستفاده می‌کنند
کد خبر: 2949054
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲
مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه:

شایعه‌پراکنان از اسم قرآن سوءاستفاده می‌کنند

گروه جامعه: مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه گفت: قائم‌مقام باشگاه ابومسلم از عنوان قرآن سوءاستفاده می‌کند و از روز گذشته هزاران دروغ را در رسانه‌ها منتشر کرده‌ است.

سلمان کریمی، مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، توهین به ساحت قرآن در ورزشگاه کرمانشاه را شایعه دانست و گفت: عباسی، قائم‌مقام باشگاه ابومسلم پس از باخت‌شان از روز گذشته 16 اسفندماه شروع به انتشار شایعاتی کردند. ابتدا آنها اعلام کردند که در ورزشگاه چاقوکشی و بعد از ساعاتی از فحاشی خبر دادند. امروز هم با گذشت 24 ساعت از پایان بازی، عنوان کرده‌اند که به ساحت قرآن توهین شده است که همه اینها شایعاتی بیش نیست.

وی افزود: ما در گذشته به فدراسیون فوتبال گزارش داده بودیم که آقای عباسی ساعت‌ها قبل از بازی وارد میدان می‌شوند و در چهارگوشه زمین دعا می‌خوانند و آنها هم به ما اعلام کردند که در بازی روز گذشته حتما فیلمی را تهیه کنیم و در اختیار فدراسیون قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه تصریح کرد: روز گذشته، عباسی با فریاد چند ساعت پیش از آغاز بازی وارد میدان شد و در چهارگوشه زمین و دروازه دعا خواند. درحالی که تنها بازیکن و سرمربی اجازه ورود به زمین دارد و مدیرعامل تنها برای چند دقیقه می‌تواند بازدیدی از زمین داشته باشد.

وی بیان کرد: عباسی از عنوان قرآن سوءاستفاده می‌کند و همان کاری که معاویه در دوره خودش انجام داد، این فرد هم همان کار دشمن را می‌کند.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه تصریح کرد: همه صحبت‌های آقای عباسی را تکذیب می‌کنم و اگر وی مرد است و شرف دارد سر حرفش بماند و از لیگ کنار بکشد. او چیزی جز دروغ نمی‌گوید و با فیلم‌های گرفته شده می‌توانم همه موضوعات را اثبات کنم.

وی بیان کرد: بیش از یک ساعت و نیم از آقای عباسی پیش از بازی فیلم گرفته‌ایم و همه اینها را در اختیار خبرگزاری و فدراسیون خواهیم گذاشت.

کریمی اظهار کرد: ناظر و نماینده در حین بازی حضور داشت واگر چالشی در بازی وجود داشت، قطعا اطلاع‌رسانی می‌شد اما همه حرف‌های عباسی، دروغی بیش نیست.

وی بیان کرد: بارها به عباسی تذکر داده‌اند که اگر می‌خواهد دعایی بخواند، در رختکن این کار را انجام دهد درغیر این صورت لزومی به این کار در میدان بازی نیست. 

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه تصریح کرد: بازی روز گذشته دو بر یک به نفع ما تمام شد و حتی یک پنالتی و گل ما را حساب نکردند و ناظر همه این موارد را برای داور عنوان کرده است.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
|
-
|
۱۳۹۳/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۰
0
0
سلام
متاسفانه همه حوزه های زندگی ما پر شده از سوئ استفاده افراد از امور ارزشی.
captcha