اعلام زمان‌بندی بخش کتبی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت
کد خبر: 3471912
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

اعلام زمان‌بندی بخش کتبی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: زمان‌بندی برگزاری مرحله کتبی بیست و یکمین دوره جشنواره قرآنی وزارت بهداشت اعلام شده است که بر اساس آن مرحله کشوری این بخش در اواخر مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برنامه زمانی برگزاری مسابقات بخش کتبی بیست و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، اعلام شده است که بر اساس آن شرکت‌کنندگان در دو مرحله دانشگاهی و کشوری در این مسابقه حضور خواهند یافت.
بر اساس این گزارش در مسابقات این بخش دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در روز 14 اردیبهشت‌ماه مرحله دانشگاهی را به صورت همزمان برگزار کنند.
همچنین مرحله کشوری این مسابقات که با حضور برگزیدگان مرحله دانشگاهی برگزار می‌شود، روز پنجم مردادماه سال 1395 در نظر گرفته شده است. برگزیدگان این مرحله در مراسم اختتامیه بیست و یکمین دره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که دهه سوم مردادماه برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.
در بخش کتبی جشنواره قرآنی وزارت بهداشت مسابقات در دوره بیست و یکم از چهار رشته به هفت رشته افزایش پیدا کرده است، این مسابقات در رشته‌های آشنایی با احادیث اهل بیت(ع)،‌ مفاهیم نهج‌البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین(ع) و احکام برگزار می‌شود.
بیست و یکمین دوره جشنواره قرآنی وزارت بهداشت که با حضور دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است، هم اکنون در مرحله ثبت نام قرار دارد و رقابت‌های بخش شفاهی این مسابقات نیز از اردیبهشت‌ماه 1395 آغاز خواهد شد. 
captcha