دیدار اعضای شورای مرکزی پنجمین اجلاس بین‌المللی صلح با سفیر فلسطین
کد خبر: 3794627
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

دیدار اعضای شورای مرکزی پنجمین اجلاس بین‌المللی صلح با سفیر فلسطین

کانون خبرنگاران نبأ ــ اعضای شورای مرکزی پنجمین اجلاس بین‌المللی صلح، صبح امروز، 11 اسفندماه با صلاح الزواوی، سفیر فلسطین در تهران دیدار کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این دیدار که در محل سفارتخانه فلسطین برگزار شد، صلاح الزواوی با اشاره به وضعیت کنونی کشورهای اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) با رهبری جریانات مبارزه با رژیم شاهنشاهی انقلابی را رقم زد که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و روند رو به رشد استعمارگری را در منطقه متوقف کرد.
سفیر فلسطین در ایران با اشاره به مبارزات مردم فلسطین با رژیم غاصب اسرائیل، اظهار کرد: آمریکا به‌دنبال ایجاد پایگاه و نماینده‌ای کم‌هزینه بود تا بتواند از طریق این پایگاه و نماينده اهداف سلطه‌طلبی خود را پیگیری و اجرا کند.
در این دیدار حكم سفير نيكوكارى و صلح و دوستى از سوی محسن زارع اشکذری، دبیر پنجمین کنفرانس بین‌المللی صلح به سفیر فلسطین در ایران ابلاغ شد.

همچنین حکم عضویت در هیئت رئیسه مؤسسه بین‌المللی سفیران صلح از سوی ابراهيم صنوبر، مدیرعامل این مؤسسه به صلاح الزواوی اهدا و ابلاغ شد.
پنجمین اجلاس بین‌المللی صلح به‌منظور اعتلای فرهنگ صلح جهانی با حضور بیش از ۷۰ سفیر از کشورهای مختلف، مردادماه سال ۹۸ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. در این اجلاس به 10 نفر از فعالان حوزه صلح نشان صلح اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، مؤسسه خصوصی بین‌المللی سفیران صلح با هدف فعالیت فرهنگی در راستای صلح جهانی تأسیس شده است و هر ساله با برگزاری اجلاس بین‌المللی صلح میزبان سفیران کشورهای مختلف می‌شود.
علی مشیری‌نیا
انتهای پیام

captcha