اجرای طرح توسعه شبستان امامزاده اسماعیل(ع) ابهر
کد خبر: 3830788
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

اجرای طرح توسعه شبستان امامزاده اسماعیل(ع) ابهر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح توسعه شبستان آستان امامزاده اسماعیل ابهر توسط کارشناسان اداره اوقاف و میراث فرهنگی تهیه و تصویب شده است و با تأمین اعتبار اجرا می‌شود.

شبستان امامزاده اسماعیل (ع) ابهر توسعه می‌یابدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر جنتی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، دوشنبه، ۷ مردادماه در جلسه بررسی نهایی طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) ابهر با بیان اینکه طرح توسعه شبستان این امامزاده از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان ابهر است، عنوان کرد: با پیگیری مسئولان نقشه طرح توسعه آن آماده و به تصویب اداره میراث فرهنگی رسیده است و در مسیر اجرا قرار خواهد گرفت.
وی هدف از اجرای این طرح را خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و همچنین افزایش ظرفیت پذیرش زائر و نمازگزاران عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش موثر بقاع متبرکه در توسعه استان و شهرستان‌ها از جمله حوزه گردشگری حل مشکلات در گرو همکاری همگانی دستگاه‌های مرتبط میسر خواهد شد.
حجت‌الاسلام جنتی عنوان کرد: سامانه جامع اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه برای شفاف‌سازی در زمینه امور امامزادگان و موقوفات هم برای تمام مجموعه‌های اداری کشور و هم برای مردم ایجاد شده است.
این‌مسئول با اشاره به اینکه تمام نذورات که از امامزادگان جمع‌آوری می‌شود با حضور هیات امنا است، افزود: نذورات جمع‌آوری شده امامزاده با شناسه مختص، وارد حساب امامزاده می‌شود.
وی گفت: حق برداشت این نذورات نیز با خود هیئت امنا است و تا هیات امنا تایید نکند اوقاف حق برداشت ندارد.
انتهای پیام
captcha