برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه به میزبانی فارس
کد خبر: 3851678
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
پیرهادی خبر داد:

برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه به میزبانی فارس

گروه مسابقات ــ مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه گفت: مرحله کشوری مسابقات قرآن قوه قضائیه طی زمستان سال جاری و به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

مهدی پیرهادی، مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ در رابطه با برگزاری مراحل مقدماتی کشوری و کشوری هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه اظهار کرد: مرحله مقدماتی کشوری مسابقات هم‌اکنون در حال برگزاری است و روز 9 آبان‌ماه جاری نیز با برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی در استان‌های مختلف به اتمام می‌رسد.

پیرهادی ادامه داد: پس از برگزاری آزمون‌های کتبی و شفاهی، فایل صوتی بخش شفاهی مسابقات از تمامی استان‌ها به ستاد مرکزی مسابقات در تهران ارسال می‌شود و توسط داوران بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم بررسی خواهد شد که در نهایت نیز نفرات برتر مرحله مقدماتی کشوری مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

وی افزود: همانطور که اعلام شد، همزمان با مسابقات شفاهی، مسابقات کتبی نیز از آغاز فصل بهار در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و کشوری برگزار می‌شود که دو مرحله نخست آن به صورت اینترنتی برگزار شد و دو مرحله مقدماتی کشوری و کشوری آن نیز به صورت حضوری در دو رشته حفظ موضوعی و مفاهیم برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ دینی و انقلابی قوه قضائیه در رابطه با مرحله کشوری مسابقات نیز بیان کرد: این مرحله از مسابقات نیز طی زمستان سال جاری و به احتمال زیاد به میزبانی استان فارس در بهمن یا اسفندماه 98 برگزار خواهد شد که تمام برگزیدگان مرحله مقدماتی کشوری از استان‌های مختلف کشور به صورت حضوری در مرحله کشوری و در حضور داوران بین‌المللی قرآن کریم و نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای قرآنی به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام
captcha