حضور برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اختتامیه جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3853299
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

حضور برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اختتامیه جشنواره قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مراسم اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در همدان آغاز شد.

حضور برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اختتامیه جشنواره قرآن و عترت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مراسم افتتاحیه بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت و اختتامیه بخش‌های ادبی و هنری این مسابقات شب گذشته در همدان برگزار شد که دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز به عنوان راه‌یافتگان به این بخش از جشنواره، در این مراسم شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، برگزیدگان استان در بخش‌های مختلف ادبی و هنری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت معرفی و تجلیل شدند که «پروانه فتاحی» موفق شد در بخش «عکاسی» کارکنان، مقام دوم کشور را از آن خود کند.

در رشته «خط نستعلیق» جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، «محمدرضا فرهادی»، دانشجوی علوم پزشکی شهرکرد در جایگاه سوم قرار گرفت و در بخش پژوهشی نیز لوح مقام نخست در دستان «صدرا انصاری‌پور»، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درخشید.

همچنین مقام‌های سوم و چهارم بخش «فناوری، حوزه کانال‌ شبکه‌های مجازی» به ترتیب به دو کانال «آسمانی‌ها» و «حوالی دوست» با طراحی و اجرای دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد رسید.

گفتنی است فاضل محمدی مقدم از استادان علوم پزشکی شهرکرد در بخش دعا و مناجات‌خوانی به عنوان یکی دیگر از برگزیدگان در این جشنواره حضور دارد.

همچنین محمد ملکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، به عنوان نائب دبیر مجمع تخصصی دانشجویی قرآن و عترت وزارت بهداشت در مراسم اختتامیه جشنواره بیست‌وچهارم شرکت کرده است.

مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از عصر روز گذشته، هفتم آبان، در همدان آغاز شده است و به مدت دو روز ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha