فراخوان طرح‌های نمایشگاه قرآن از نیمه دی‌
کد خبر: 3866002
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
حجت‌الاسلام حمید حسینی خبر داد:

فراخوان طرح‌های نمایشگاه قرآن از نیمه دی‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مشاور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فراخوان دریافت طرح و برنامه در نمایشگاه بیست‌وهشتم از نیمه‌ دی‌ماه،‌ از تلاش برای فعال‌تر شدن مدیران برای ارائه طرح و برنامه خبر داد.

اعلام فراخوان طرح‌های نمایشگاه قرآن از نیمه دی‌ماه / فعال‌تر شدن مدیران نمایشگاه در ارائه برنامه

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید حسینی، مشاور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به برگزاری جلسات شورای طرح و برنامه بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن، گفت: تاکنون دو جلسه از جلسات شورای طرح و برنامه برگزار شده و تلاش خواهد شد که این جلسات به صورت هفتگی ادامه داشته باشد.

وی در مورد مباحث مطرح شده در این جلسات نیز بیان کرد: طی این دو جلسه در مرحله برنامه‌ریزی برای مقدمات دوره جدید و همچنین تحلیل و آسیب‌شناسی دوره گذشته بودیم. لذا منتهی به تصمیمات قطعی نشده است.

حسینی با اشاره به اینکه در جلسه اخیر شورا که هفته گذشته برگزار شد مقدمات فراخوان طرح‌های جدید فراهم شد، تصریح کرد: در این جلسه مباحث مقدماتی همچون فرایندهایی که باید طرح‌ها طی کنند و شاخص‌هایی که باید برای تصویب داشته باشیم مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

رئیس شورای طرح و برنامه بیست‌وهشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن همچنین در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی به چهارچوب‌های اصلی و کلی نمایشگاه خواهید رسید؟ گفت: امیدوارم از نیمه دی‌ماه دریافت طرح‌ها آغاز شود. با توجه به اینکه امسال قرار شده است مدیران نمایشگاه در طراحی و ارائه برنامه فعال‌تر شوند، اگر برنامه مدیران هم دریافت شود، مطمئناً می‌توانیم کار را زودتر آغاز کنیم.

یادآور می‌شود در دومین جلسه شورای طرح و برنامه بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مورد موضوعاتی همچون آئین‌نامه داخلی شورای طرح و برنامه، روند ارائه و تصویب طرح‌ها، زمان‌بندی نمایشگاه بحث و تبادل نظر شد. از اعضای این شورا که در جلسه اخیر نیز حضور داشته‌اند می‌توان به حجت‌الاسلام والمسلمین علی ملانوری، محمدعلی خواجه‌پیری، ‌ولی یاراحمدی، سیدعلی سرابی، مرتضی خدمتکار، حمیدرضا شیخ‌ویسی و فخرالدین اسماعیلی اشاره کرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha