اجرای ۴۰ نمایش تئاتر بچه‌های مسجد در زنجان
کد خبر: 3875905
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

اجرای ۴۰ نمایش تئاتر بچه‌های مسجد در زنجان

گروه فرهنگی ــ همزمان با دهه فجر گروه‌های تئاتر بچه‌های مسجد به اجرای ۴۰ نمایش در سطح مدارس و مساجد می‌پردازند.

اجرای 40 نمایش تئاتر بچه‌های مسجد در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، گروه‌های هنری «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» همزمان با دهه فجر در مدارس و مساجد سطح شهر اجرا دارند و اجرای 40 نمایش را با موضوعات دینی، مذهبی و اجتماعی تدارک دیده‌اند.

به گفته امیر نعمتی، رئیس حوزه هنری استان زنجان «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» با هدف کشف، جذب، تربیت و پرورش نسل جدیدی از هنرمندان تئاتر و تولید آثار فاخر مبتنی بر ارزش‌های فرهنگی غنی ایرانی- اسلامی شکل گرفته است.

وی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، گروه‌های«همایش تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» با نمایش‌های «نا فرجام» در مسجد آقامیرزا احمد، «پیراهن مشکی» در موسسه قرآن و عترت بینات، «آیینه» در مسجد امام حسین‌(ع) و «روزی که بهشتی شدم» توسط گروه خواهران در حسینیه اعظم زنجان به اجرا می‌پردازند.

نعمتی افزود: برنامه نمایش گروه‌های «الف» توسط گروه خواهران در موسسه قرآن و عترت بینات، «ماه نشان» در امامزاده سید ابراهیم(ع)، «فانوس» در مسجد امام علی‌(ع)، «عبادت و عنایت» در حسینیه قرارگاه خاتم الاوصیا و «همه اگرهای من» از گروه خواهران و «آخرین تقلب» توسط گروه برادران در مسجد باقرالعلوم دانشگاه زنجان است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان «چراغ جادو» در مسجد امیر‌المومنین(ع)، به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر اجرا خواهند داشت که این کار در محلات مختلف نیز باعث پیوند مردم با مسجد می‌شود.

انتهای پیام
captcha