تجمع مردم انقلابی خرم‌آباد علیه اهانت‌کنندگان به مقدسات
کد خبر: 3922077
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

تجمع مردم انقلابی خرم‌آباد علیه اهانت‌کنندگان به مقدسات

تجمع اعتراض‌آمیز مردم انقلابی خرم‌آباد علیه اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اکرم (ص) امروز، بیستم شهریور برگزار می‌شود.

تجمع مردم انقلابی خرم‌آباد علیه اهانت‌کنندگان به مقدساتبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌دنبال اهانت یک مجله فرانسوی به ساحت مقدس قرآن‌کریم و پیامبراکرم(ص) مردم انقلابی خرم‌آباد نیز هم‌زمان با سراسر کشور امروز پنج‌شنبه، بیستم شهریورماه علیه اهانت‌کنندگان به قرآن مجید و پیامبر اکرم (ص) تجمع خواهند داشت.

این تجمع ساعت ۱۰ صبح و محل آن مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد تعیین شده و این تجمع مردمی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی  پیش‌بینی شده است.

در این راستا پیامی از طرف حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به شرح ذیل صادر شده است:

«بار دیگر در کشوری که خود دچار نقض آزادی بیان است، مدعیان آزادی و حقوق بشر، اجازه اهانت به مقدسات مسلمین را به بهانه آزادی بیان دادند و با سکوت‌شان در برابر این گناه نابخشودنی، قلوب میلیون‌ها مسلمین را به درد آوردند.

این در حالی‌است که همان دولت‌های مستکبر اجازه هیچ‌گونه انتقاد درباره رژیم غاصب صهیونیسم را نداده و آن‌را جرم می‌دانند. این‌گونه رفتارهای دوگانه و زشت غرب در کنار خیانت برخی سران عربی خشم جهان اسلام را برانگیخته و حاکی از دسیسه‌ای تازه برای دنیای اسلام دارد.

هتک حرمت قرآن‌کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان است. مردم متدین و انقلابی استان لرستان در هم‌صدایی با تمام مسلمین جهان به‌خصوص ملت مسلمان ایران، این اقدام موهن نشریه مسموم فرانسوی «شارلی ابدو» و همچنین حمایت دولت فرانسه و سکوت مدعیان حقوق بشر که مهر سکوت بر دهان زده‌اند را محکوم کرده و به تمامی جهان استعمار و عاملین اصلی این جنایت هشدار می‌دهیم که ما در دفاع از آرمان‌های دین مبین اسلام و پیامبر صلح و دوستی «حضرت محمد(ص)»، ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد و دست در دست تمامی مسلمین جهان، با وحدت روز افزون، تا نابودی کامل نقشه‌های شوم دشمنان اسلام از پای نخواهیم نشست و به ملت‌های مسلمان توصیه می‌کنیم با عمل به دستورات اسلام ناب محمدی و توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری دشمنان اسلام و مسلمانان را مأیوس کنند.

همچنین، در محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اعظم(ص) پیامی از طرف مدیرکل آموزش پرورش با این مضمون صادر شد:

«توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس اسوه حسنه عالم حضرت ختم‌المرسلین محمدمصطفی (ص) نشان ‌دهنده ترس و واهمه دیوصفتانی است که تاب شنیدن پیام‌های پر از رحمت آن دردانه خلقت را ندارند .

شیاطینی که تجلی نور اخلاق انسانی پیامبر مهربان اسلام چشمان آنان را کور می‌کند و سد راه نقشه‌های شوم انان است. مواجب‌بگیرانی که با حمایت سران جبهه استکبار تلاش می‌کنند با حرکت‌های مذبوحانه و توهین به باورها و اعتقادات پاک نقطه مشترک مسلمانان عالم افکار عمومی مردم جهان را نسبت به ظلمی که عده قلیلی از مستکبران بر مردم مظلوم دنیا روا می‌دارند منحرف سازند.

ما پرسنل دستگاه تعلیم و تربیت در استان لرستان تنفر و انزاجار خود را از اقدام زشت و غیر اخلاقی نشریه فرانسوی را اعلام و از صدور پیام رهبر عالیقدر انقلاب تشکر و قدر دانی می‌نماییم».

گزارش تصویری تجمع مردم انقلابی خرم‌آباد علیه اهانت‌کنندگان به مقدسات

انتهای پیام
captcha