صدای مردم خاموش در دنیا شنیده نمی‌شود
کد خبر: 3978315
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

صدای مردم خاموش در دنیا شنیده نمی‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات سرعت و کیفیت پیشرفت کشور را تعیین می‌کند، گفت: صدای مردم خاموش در دنیا شنیده نمی‌شود.

صدای مردم خاموش در دنیا شنیده نمی‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، 28 خردادماه با حضور در ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران به تأثیرگذاری یک رأی در آینده سیاسی کشور اشاره و اظهار کرد: یک رأی مردم در 4 سال آینده تأثیر دارد و رأی امروز سرعت پیشرفت و کیفیت پیشرفت را مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورها برای برگزاری انتخابات مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی در حال انقلاب هستند و آرزو دارند روزی انتخابات برگزار شود، ابراز کرد: ما باید قدر این نعمت را بدانیم. امروز یوم‌القدر سیاسی کشور است و حضور مردم در شعب اخذ ‌رأی منفعت فراوانی خواهد داشت و قطعا در پایان روز شاهد ثبت شکوه حضور مردم خواهیم بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه صدای مردم خاموش در هیچ کجای دنیا شنیده نشده است، تصریح کرد: تاریخ به یاد ندارد که با رأی ندادن اعتراضی به نتیجه رسیده باشد بلکه برطرف شدن ناکارآمدی‌ها با رأی دادن به فرد اصلح مرتفع می‌شود.

انتهای پیام
captcha